PDA

View Full Version : OLP / Musicman Luke!



Nocki
27 december 2005, 21:37
vandaag toevallig een OLP luke vast gehad. lekkere korte nek met dikke frets en leker licht. leuk gitaartje.

wie kent ze?? en kan er meer over vertellen???

Nocki

Luke-wannabe
27 december 2005, 21:51
Ja ik heb m ook gechecked! Zeer goeie gitaar! Erg duidelijke V-neck. Ik houd wel van een V nek, zit ook op mn strat. Zeer lekkere gitaar.

Enige nadeel is, wat mij betreft, dat de hals Sc met een beetje gain gauw als een Hb gaat klinken. Vind ik een heel groot nadeel.

Voor de rest super lekkere gitaar!

forceps
27 december 2005, 22:27
Een bekende van me heeft een MM Luke en een OLP Luke als back-up... die was er zeer over te spreken! Ik zie trouwens dat hij z'n MM momenteel te koop aanbied, misschien bevalt hem de OLP beter????

Ik zit sowieso al een tijdje te azen op een OLP Petrucci, alleen die toggle switch ben ik niet zo gek op.... hmm, keuzes... Toch maar eens die Luke testen deze week :wink:

- Eric -
27 december 2005, 22:40
in de Gitarist van deze maand stond er een best lovende review over in...

no 1 hops
28 december 2005, 08:21
heb er een in de handen gehad waar de frets vooral richting de body van boven plat waren.
waren ook dof.
gewoon niet blind kopen maar eerst goed nakijken.
liefde maakt blind :D

Ritch
28 december 2005, 10:05
Jezus, nocki weet na 4 jaar op dit forom nóg niet de zoekfunctie te vinden.. :roll: Er zijn al twee draadjes hierover geweest!!

Nocki
28 december 2005, 17:43
Jezus, nocki weet na 4 jaar op dit forom nóg niet de zoekfunctie te vinden.. :roll: Er zijn al twee draadjes hierover geweest!!


je hebt helemaal gelijk...