PDA

View Full Version : yo ff wat vragen over wahwah



ibanezman
8 oktober 2002, 21:58
heey
ik heb nu een zoom505 2 pedaal en ik kan er een wahwah pedaal aan, aansluiten......maar welk goed wahwah pedaal kunnen jullie me aanraden dan?.en hoe duur zijn die dingen ongeveer? na bedankt alvast

BLOK182
8 oktober 2002, 22:01
een jim dunlop of een vox, dat zijn goeie pedalen. En natuurlijk heb je ook nog wat exclusievere merken, zoals buddha, tech 21 enzo, maar met een dunlop crybaby kom je een heel eind.

guitarmusicman
8 oktober 2002, 22:04
Je hebt volgens mij al een goede wahwah voor ongeveer 150 euro maar het ligt echt aan je budget en of je er effecten bij wil hebben. Al wil je echt een supergoede dan weet ik wel voor de welke je zou moeten gaan : de PW-10 v Whah van BOSS. Specifics : 8 overdrive/distortion effects. Deze kost 119 pond...Heel erg prijzig dus..maar dan heb je ook wat. Ik weet niet precies hoeveel dat in euros is..Maar dit is dus ook een hele uitgebreide met waarschijnlijk ook effecten die je er niet speciaal bij wilt hebben.

mzzl en succes met je keus!

ibanezman
8 oktober 2002, 22:21
bedankt...super!

MegaDrive
9 oktober 2002, 10:32
Je kan ook gewoon voor een euro of 50 het bijbehorende zoom expression pedal (FP02?)kopen en die op je zoom aansluiten, want die 505 heeft een autowah functie en een manual wah functie. Die kun je dan gebruiken als volumepedaal of wahpedaal. Scheelt weer een paar pieken :smile:

signsofzodiac
9 oktober 2002, 12:58
There can be only one: Bad Horsie I van Morley. De Wah der Wah's :smile:

vinni
9 oktober 2002, 23:17
Ik begrijp het niet helemaal.
Je kan GEEN wah wah pedaal aansluiten op die ZOOM...wel een expressionpedal...ik dank ook dat je dat bedoeld. Een wah wah pedaal is een los effect dat je in het elgemeen tussen gitaar en versterker plaatst, eventueel met wat andere losse effecten.
Ga eens praten bij Music All in in Noordwijk. Zit je dichtbij....prachtzaak en goed advies.

Vinni

BLOK182
10 oktober 2002, 14:29
pfff allemaal dat los kopen en aansluiten, kan je beter gewoon een echt wah pedaal kopen.

master G
10 oktober 2002, 19:28
PW10 van Boss!!

Ibanez
10 oktober 2002, 19:34
jaaaah!