PDA

View Full Version : Life Of Agony.....



Ditmar
8 oktober 2002, 21:30
....is weer bij elkaar !!!!!!!!! dat is alles wat ik weet, maar ze gaan begin 2003 weer een nieuwe plaat maken in de originele line-up.

meer weet ik ook nie

Yorrit
8 oktober 2002, 21:41
Zou ik vorige maand naar Keith Caputo gaan, die kwam hier, cancelled die de hele shit, wegens "familie-omstandigheden." fuck die shit

funlovinme
13 oktober 2002, 15:09
Keith Caputo heeft die hele band niet nodig. Hij is in z'n eentje veel beter. Ik hou wel van die kerel.
Ik hoop maar dat ze niet meer van die 'River Runs Red'-shit gaan maken, Soul Searching Sun was al een stuk beter. Maar ja, eigenlijk moet Keith gewoon solo blijven.

abollo
1 november 2002, 01:22
ja ze komen terug en ik kan niet wachten keith joey alan en sal ik hoop weer een beetje in de stijl van river runs red een beetje stereomud (joey's band) invloeden mag ook verwacht ik ook soul searching sun was ook nog redelijk maar ze werden steeds softer ik hoop gewoon dat ze weer gaan knallen zoals toen

crazy syd
11 november 2002, 23:08
Het maakt toch niet uit of t knalt of niet? LOA knalt en is ok, Caputo solo knalt niet en is toch ok.
Ik had ook kaartjes voor Caputo, in Rotown. Hij is nu weer aan t touren, maar dat doet ie in de VS.... Ipv dat ie eerst zijn beloofde tour hier even doet. Benieuwd naar zn nieuwe plaat.

Bad Habits
12 november 2002, 12:29
Keith Caputo live in Nederland???
Niet naartoe gaan... Zo stoned als een konijn!!!

paar x gezien... Die komt alleen naar Nederland voor de coffeeshops.
Ik heb hem wel eens gesproken in een coffeshop in amsterdam. Plectrum gekregen toen... Wel relaxed. Maarja wel altijd stoned. Leeft tegenwoordig ook in A'dam.

crazy syd
12 november 2002, 19:41
Nou en? Als t optreden maar deugt. En dat deed t 2 jaar geleden in Nighttown. Ik ben wel vol bewondering dat jij m gewoon hebt gesproken en m zo goed kent....

Bad Habits
13 november 2002, 08:37
Hij is niet verwaand zoals vele anderen... das wel cool!