PDA

View Full Version : Mesa F50



floyd
27 december 2005, 12:07
goeiedag

Ik ben nog steeds op zoek naar een lekkere buizen amp. Maar na proberen van enkele amps bij de lokale gitaarboer , heb ik eigenlijk nog niets kunnen vinden. De enigste die bij mij is blijven hangen is de Mesa/boogie F50. Ik ben benieuwd Wat jullie ervaringen zijn met deze versterker. ik lees er maar weinig over.

Ik ben een ontzettende liefhebber van de sound van david gilmour.
Dan wel van de vroege jaren van pink floyd (meddle , dark side)

Waar zou ik nog meer naar kunnen kijken? koch twintone , of een fender hotrod , of een twin reverb. Ik weet niet echt waar te beginnen.

Mvg rik

floyd
14 januari 2006, 16:31
goeiedag

Helaas zijn alle reacties verdwenen. Maar wou jullie toch even mededelen dat het de Koch twintone is geworden!


Ik ben blij :)
http://img355.imageshack.us/img355/1941/10005012oe.jpg

wytz
14 januari 2006, 16:52
goede keus ! :dance:

Wabbie
14 januari 2006, 17:00
check, nog een Koch liefhebber erbij! IS het een twintoneII of een I?

Zelf ben ik heel erg content met mijn PowertoneII.

Veel plezier ermee! Dat zal wel lukken denk ik

E-J
14 januari 2006, 17:54
Waarom heb je nou precies als Gilmourliefhebber voor deze versterker gekozen? Dat zou ik wel graag willen weten

floyd
14 januari 2006, 18:16
@ wabbie. Het is een twintone 2

@EJ NL. Ik kon niet echt iets vinden , wat ik vond voldoen. Dus heb ik het idee Gilmour maar een klein beetje aan de kant gezet...En ben zo voor de koch gegaan , Ik vindt de overdrive erg prettig. Maar het clean kanaal is echt super! en dus eigenlijk ook een goede basis om uiteindelijk wel bij gilmour achtig geluid te kunnen komen.

wytz
15 januari 2006, 11:36
Waarom heb je nou precies als Gilmourliefhebber voor deze versterker gekozen? Dat zou ik wel graag willen weten

De koch heeft een prachtig clean wat ook tot op hoge volumes clean blijft! Reageert heerlijk op pedaaltjes (wat volgens mij essentieel is voor gilmour) en de drive heeft (vind ik) een gilmour achtige vibe ! :)

floyd
15 januari 2006, 13:09
De koch heeft een prachtig clean wat ook tot op hoge volumes clean blijft! Reageert heerlijk op pedaaltjes (wat volgens mij essentieel is voor gilmour) en de drive heeft (vind ik) een gilmour achtige vibe ! :)


Juist ja :) en iets beter te betalen als een nieuwe hiwatt

Ibanez RuleZ
15 januari 2006, 14:00
waarom een Boss DS1 met een versterker met een leuke drive???

Harrald

floyd
15 januari 2006, 14:16
waarom een Boss DS1 met een versterker met een leuke drive???

Harrald


Die gebruikte ik op mijn vorige versterker , een Marshall Mg 30

Droffie
16 januari 2006, 00:08
Join the Koch club Brother!!!

Uitstekende keuze. Veel plezier er mee...

vester86
16 januari 2006, 00:35
gefeliciteerd ermee