PDA

View Full Version : mixer doet raar



Bertje11
26 december 2005, 18:38
Mijn mixer doet raar. Als ik bijvoorbeeld mijn gitaar erop aansluit, komt er geen geluid door. Wel laat hij een beetje door als ik de Solo knop indruk. Ik heb een Alesis Multimix 12USB.

harrie-beton
26 december 2005, 22:29
software verwijderen en dan rebooten en dan software opnieuw installeren.
Is er ook een mogelijkheid om de mixer te "resetten"

bert k
27 december 2005, 14:05
Dat is een hardware apparaat, dat werkt helemaal zonder software.

http://www.alesis.com/products/multimix12usb/%5BXU%5D_Multimix12USB.jpg

Het probleem:
-Heb je het probleem op alle kanalen?
-Heb je het probleem ook met een microfoon?
-Of met een CD speler?
-Heb je je snoeren gecontroleerd?
-Staat je gainknop ver genoeg open?

Laat eens weten hoe deze vragen uitpakken.

Bertje11
28 december 2005, 16:29
Nee daar lag het allemaal niet aan. Ik weet nou waar het wel aan lag, ik had een 1 of ander knopje niet aangezet. Ik weet zo even niet welke want ik heb mijn mixer ingepakt(ga hem ruilen tegen een interface). Wel bedankt!

Bertje11
28 december 2005, 16:32
Oja.. bert K: ik had al je vragen al gedaan voor dat ik dit bericht plaatste, en dat hielp uiteraard niet. Die knop die ik niet ingedrukt was, is het bovenste knopje onder die rij lampjes. Als je begrijpt wat ik bedoel

Bertje11
28 december 2005, 16:37
Oja.. bert K: ik had al je vragen al gedaan voor dat ik dit bericht plaatste, en dat hielp uiteraard niet. Die knop die ik niet ingedrukt was, is het bovenste knopje onder die rij lampjes. Als je begrijpt wat ik bedoel

bert k
28 december 2005, 20:59
Haha, ja, herkenbaar! Heb ik ook wel eens, dat ik een knopje vergeet. Kan je uren kosten :-D

Azrael
28 december 2005, 21:00
'k Heb de indruk dat als je het "het knopje onder die lampjes noemt" je gewoon de handleiding eens door moet gaan lezen. Zo moeilijk kan het niet zijn. Er zit meestal zelfs een bedradingschema bij een mixer geleverd mocht je dat kunnen lezen.

Bertje11
29 december 2005, 19:40
@ Azrael

Ik begrijp dat je je erg opwindt als mensen "het knopje onder die lampjes" zeggen. Ik wil even zeggen dat ik nog maar een beginner ben en nog niet alles meteen snap. De hoofdzaken snap ik nou wel, maar mijn oprechte excuses dat ik nog niet alle kleine knopjes uit me hoofd ken.

Bertje11
29 december 2005, 19:45
oeps.. volgens mij ging er iets mis :oops: :P

Schilliebillie Rules!
29 december 2005, 21:13
Lees de handleiding van je muis even. :wink:

Bertje11
30 december 2005, 15:16
hehe :lol: :D

Ic3gl0vE
30 december 2005, 15:57
Weet iemand of deze tafeltjes eigenlijk van enige kwaliteit zijn?

bert k
30 december 2005, 16:02
Volgens mij van dezelfde kwaliteit als Behringer en Phonic. Volgens mij ook uit dezelfde fabriek :D Dus behoorlijk spul voor een lage prijs. Maar verwacht geen Mackie kwaliteit, laat staan Midas.

El Capitain
2 januari 2006, 03:52
is dat niet het PFL-knopje?