PDA

View Full Version : Lester Butler Tribute



CN
8 oktober 2002, 19:18
Big Pete,Matt Scofield, Eddie Clark, Rick Reed, Enrico Crivellaro gaven een show begin dit jaar op de bekende Nederlandse podia.
Tijdens elke show zijn er opnames gemaakt en uitgebracht door Continental records,onmisbaar in je verzameling.
Jammer dat dit soort muziek niet is vast te leggen op een schijfje, dit moet je echt live meegemaakt hebben, wat een dynamiek!!!!
We gaan vast meer horen van The Lester Butler Tribute Band.

Komkommerschijfje
9 oktober 2002, 20:07
Heb die band zien optreden in 't dak in Leerdam, beste live-band die 'k ooit gezien heb... 't Hoax gevoel kwam weer even terug!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Komkommerschijfje op 2002-10-09 20:08 ]</font>

CN
10 oktober 2002, 20:01
Er zijn geruchten dat de zanger van The Hoax gaat touren met Coup de Grace................

guitarboy
17 oktober 2002, 13:23
kewl

Komkommerschijfje
17 oktober 2002, 15:02
Als Coup de Grace met de ex hoax zanger gaat optreden wil en ZAL ik daar zeker bij willen zijn!
Dus hou me op de hoogte hier van de ontwikkelen rond dat gerucht..

CN
17 oktober 2002, 23:07
Op 2002-10-17 15:02, schreef Komkommerschijfje:
Als Coup de Grace met de ex hoax zanger gaat optreden wil en ZAL ik daar zeker bij willen zijn!
Dus hou me op de hoogte hier van de ontwikkelen rond dat gerucht..

Uiteraard, het is mijn taak om iedereen op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen over Coup de Grace.

Bouke
21 oktober 2002, 22:49
Hey,

Hugh Coltman is een van mijn voorbeelden als blueszanger (zoals ook bijv. Boyd Small, BB King, Pascal Jacobs, Adam Durowitschkwcs ofzo (Counting Crows)).

Ben benieuwd. Als de Hoax ooit nog gaan reuniëren vlieg ik zelfs naar de UK als het moet! Ik heb ze wel hoog zitten, toch.

'k moet CdG eerst een keer live zien voor een goed oordeel.

Oh ja, weer even iets over smaak: Lester Buttler RULEZZZ!!! Sorry hoor, vinnik nu eenmaal.

Bouke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bouke op 2002-10-21 22:50 ]</font>

Vinnie
9 november 2002, 16:48
Ik ben een groot fan van Lester Butler, ik ben vorig jaar wel naar zo'n tribute geweest. Maar ze probeerden (bijna)allemaal te klonen. En Lester was zelf een groot voorstander van vernieuwing, dus DON'T COPY