PDA

View Full Version : japanse reissue's



richie sambora
26 december 2005, 12:06
welke verschillende fender strat mij reissue's zijn er?
en wat zijn de verschillen? en hoe kan je ze herkennen?

ik ga morgen er enkele gaan testen maar ik wil eerst de verschillen weten,, en hoeveel zou je ervoor moeten betalen?

thx jeroen :)

Ash ketchum
26 december 2005, 12:18
volgens mij heb de japanse de volgende gemaakt; '54, '57, '62, '72.
Die eerste 2 hebben volgens mij een enkellaags slagplaat en een v-hals. De '62 heeft een drielaags slagplaat en een rosewood toets. de '72 is een typische 70ties strat met een rosewood toets, albert hammond jr van The Strokes heeft er een.
Er zullen waarschijnlijk meerdere zijn maar deze ken ik.

Dweezman
26 december 2005, 12:35
*kuch*












check m'n sig

Quink
26 december 2005, 13:22
check m'n sig

Dat is toch die hele mooie Strat, gelig, rosewood toets? :o Oei, hierrr spaarvarkentje, kom eens bij het baasje.... (holt door kamer met hamer verstopt achter rug). :wink: Sorry, jammer genoeg geen geld momenteel...

Maarehh, die heb je toch maar een maand of twee of zo? En nu al in de verkoop? :???:

Dweezman
26 december 2005, 13:28
't Is ook een hele mooie gitaar, speelt super. Maar ik heb er nog een daphne blue USA bijgekocht, onder de voorwaarde dat ik er er een andere gitaar weer verkopen zou. Vrouwen...




:evil:

plingploing
28 december 2005, 21:31
over MIJ reissues genoeg op de site in de link (met dank aan dejohan), daar kwam ik er achter dat ik een '62 reissue heb...

http://freespace.virgin.net/john.blackman4/index.htm

vulvasonic
28 december 2005, 22:01
't Is ook een hele mooie gitaar, speelt super. Maar ik heb er nog een daphne blue USA bijgekocht, onder de voorwaarde dat ik er er een andere gitaar weer verkopen zou. Vrouwen...




:evil:

HA!
Been there!

Geloof me, als je een beetje geslepen bent kom er wel mee weg. :-D

Rock&Roll
29 december 2005, 10:53
't Is ook een hele mooie gitaar, speelt super. Maar ik heb er nog een daphne blue USA bijgekocht, onder de voorwaarde dat ik er er een andere gitaar weer verkopen zou. Vrouwen...




:evil:

HA!
Been there!

Geloof me, als je een beetje geslepen bent kom er wel mee weg. :-D

Hehe, die van mij kijkt altijd een vreemd, maar ze zegt er nooit iets op...

Dweezman
29 december 2005, 12:10
thanks guys :wink:

Ben nu bezig om de Strat te ruilen tegen een amp, dat werkt ook: dat 'voelt' niet als nóg een gitaar'. 'Een kleine amp had ik nog niet, en dan kan ik wat zachter spelen, echt waar' :D

the sure thing
1 januari 2006, 21:49
... Ik heb een Japanse ' 72reissue. Klinkt ERRUGG goed en... speelt vooral heel fijn! Hij is ook nog te koop :D

dejohan
3 januari 2006, 11:47
over MIJ reissues genoeg op de site in de link (met dank aan dejohan), daar kwam ik er achter dat ik een '62 reissue heb...

http://freespace.virgin.net/john.blackman4/index.htm

:dance: