PDA

View Full Version : Behringer footcontroller instel probleem!!! Wie helpt mij??!



Peet beginnertje
8 oktober 2002, 13:50
Hallo,

Ik heb onlangs de Behringer FCB1010 aangeschaft en ik zit met een groot probleem!
Ik krijg hem niet ingesteld. In de Feedback vertelden ze me dat het instellen een fluitje van een cent zou zijn, en dat hoor ik eigenlijk van iedereen. Nou heb ik uiteraard de handleiding uitgebreid bekeken, maar daar staan termen in waar een afgestudeerd HBO elektrotechnicus bleek van zou worden. Daar wordt ik dus ook niet wijzer van. Tevens heb ik de controller naar een ervaren iemand meegenomen (hij heeft een Roland midi footcontroller) en die kwam er ook niet uit. Zou iemand me eventueel wat tips kunnen geven betreffende het instellen van dit ding? Ik speel ook over een Behringer versterker, de GX212 met ingebouwde digitale effendten en volgens de handleiding is de footcontroller de ideale match voor deze versterker. Misschien kunnen jullie me een beetje helpen!!

Raffel
8 oktober 2002, 16:09
damn ik wou die footcontroller ook, maar als het zo'n muk ding is... :/

ik heb ook es in de manual gekeken, en dat is nog niet zo'n probleem. Maar ik weet niet of je via midi switcht?

Jurgen Neele
8 oktober 2002, 16:42
Niemand weet het echt he peet, ik zie nu je treath pas ik heb er ook al een geplaatst

Sj03rd
8 oktober 2002, 17:51
Ik heb hem ook in combinatie met de G-major en mijn voorversterker en dat werkt allemaal goed hoor. Maar je moet eerst maar es zeggen WAT je probleem precies is....

Laurens
16 oktober 2002, 14:50
ja, bij mij werkten de program changes en zo zonder dat ik zelfs maar iets instelde..wat is juist het probleem ??