PDA

View Full Version : wie heeft hier ervaring mee?



eng elfjuh
24 december 2005, 09:00
Gezien op het i-net:
http://www.thomann.de/thoiw7_harley_benton_hbr7450frbk_7string_egitarre_ prodinfo.html?sn=f37ad4bc29a7af301b5cededbd3149dc

en verder gezocht:

www.planetguitar.net/tests/harley_450/

wie kan dr iets zinnigs van zeggen?

en nie t is kut want t is geen merk, als je t zelf in je handen hebt gehad of iemand kent met zo'n ding roep dr wat over ajb 8-)

sir_oinksalot
24 december 2005, 09:03
tis wel een merk, het is het thuismerk van thoman.de :)
ik denk dat je kwa kwaliteit squier kwaliteit mag verwachten
maar ik heb er zelf geen ervaring mee en dat is iets dat ik zo wil houden :p

Eko
24 december 2005, 10:36
Ik mag wel wat roepen , want er staat en Harley Benson Tele bij mij in de kamer.
Zo , genoeg geleuterd. Ik heb hem gekocht omdat hij er zo leuk uitziet. Prachtig maple top( striped) op een hardhouten body. Ook op de kop zit een plaatje maple. De hals is 3 delig mahonie met een palisander toets ( als ik me niet vergis). De vorige eigenaar heeft de p.u`s verwisseld voor singlecoils. Standaard zitten er elementen op die te splitten zijn met een schakelaar.
Voor het geld is het een zeer goed gebouwde gitaar. Te vergelijken met een Squier ,Richwood of RG design.
Deze gitaren worden gebouwd in Vietnam voor een Duitse zaak en lijken verdacht veel op de Collins van een andere zaak ( Musikproduktiv.de).
Als eerste gitaar kun je slechter treffen.

N.B. Ik gebruik de gitaar niet. Ik heb hem echt alleen maar omdat hij er zo mooi uitziet. Ik heb een hele verzameling gitaren.

eng elfjuh
24 december 2005, 14:16
mja ik heb dr ook meerdere (rg's) echter wil es een 7-snaar proberen zonder gelijk veel geld uit te geven, natuurlijk zal de floyd van dat ding slecht zijn (vastzetten dus) en t is geen ibbie, maar om te kijken of 7 snaren wat voor mij is zonder een eurie of 500 uit te geven, vroeg k me af of t überhaupt de moeite was

Nickname
24 december 2005, 14:19