PDA

View Full Version : gezocht: bassist(e), Nijmegen of omgeving



Kamiklazi
7 oktober 2002, 22:30
Moguh!

We zijn bezig een band op te richten in Nijmegen, en we zijn alleen nog op zoek naar een bassist(e). We bestaan tot nu toe uit Richard (30 jaar), Ron (27 jaar), Marco (24 jaar) en ik (29 jaar).

We willen eigen nummers gaan spelen (met misschien een enkel verdwaalde cover). Er liggen al vrij veel nummers op de plank, maar die willen we met z'n allen uitwerken tot iets moois!

De basis is rock, maar de invloeden kunnen heel divers zijn, zoals punk, ska, funk, britpop, sympho, metal, experimenteel etc. We gaan op zoek naar een eigen geluid. Gewoon lekker spelen en lekker optreden.

Interesse? Mail dan effe, of reageer op dit forum.

Thanx!

Klaas

Kamiklazi
9 oktober 2002, 23:08
Helemaal niemand? :sad:

suzanne
10 oktober 2002, 20:46
ik kom wel uit nijmegen maar speel geen bas, schiet niet op he!! :wink:

Kamiklazi
14 oktober 2002, 14:56
Das inderdaad jammer :sad:
Wat speel je wel? Of wil je leren bassen :wink:

Helaas hebben we verder al een band bij elkaar, dus ik kan je eigenlijk niks anders aanbieden.
Of wil je groupie worden? :grin:

Klaas

frenske
16 oktober 2002, 16:00
Ik speel wel bas, maar ik kom niet uit Nijmegen en momenteel heb ik te weinig geld om regelmatig heen en weer te reizen.

Kamiklazi
24 oktober 2002, 16:48
Hey Frenske! Utrecht - Nijmegen is inderdaad te ver weg. Jammer! Het wil helaas nog niet echt lukken :sad:
Laat effe weten als je toevallig naar Nijmegen verhuist :grin:

Schizo
31 oktober 2002, 00:08
ik ben bassist en kom uit den bosch :/
majah :grin:

dbasemoine
24 december 2002, 09:10
Hahaha,(nou als we dan toch bezig zijn met onszelf voor te stellen :razz:) Ik ben Danny Bassist en kom uit Renkum (vlak bij Arnhem,wageningen)
Maar ben alleen bijna 18 hahhaha beetje jong voor jullie bandje niet :razz: hahaa