PDA

View Full Version : aauw...



Phizer
7 oktober 2002, 20:39
ok, ik moet wat met de mede gitaristen delen...

laatst hebben we een feest georganiseerd.
niet alles verliep volgens plan, één kon niet meer lopen en de ander ging al snel naar bed nadat hij het niet meer binnen kon houden..... toen we naar huis gingen, knalde een vriend van me die nog verder heen was dan ik tegen me op (ik kon het niet vermijden, ik reed al helemaal aan de linkerkant van het smalle weggetje, en toen hij me wou laten zien dat hij nog met 1 hand kon fietsen knalde hij van rechts tegen me op. resultaat: groot stuk van mn vel van mn linker pink er af, van de ring- en de middelvinger wat minder, en mn rechter elleboog had een lichte schaafwond. hij kwam er met een schaafwond aan zn knie vanaf... (was een oude ruwe geasfalteerde weg met van die harde grove steentjes er in vast...)
ben nog naar de eerste hulp geweest, gelukkig niets gebroken, kan alleen mn vingers van mn linker hand (ik ben rechts, voor school wel mooi :smile: )nauwelijks bewegen, laat staan gitaarspelen, ik baal als een stekker... met mn vriend is het verder wel ok

moest ik even opbiechten :smile:
----
ps: tis niet heel erg hoor, het kon veel erger zijn maar gitaarspelen lukt niet


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Phizer op 2002-10-07 20:41 ]</font>

lekkaut
7 oktober 2002, 20:54
wees blij dat je niks gedronken had, dan had je wel dood kunnen zijn!

Swan
7 oktober 2002, 20:55
god straft meteen

Casey
7 oktober 2002, 20:59
Da's scheisse , maar je kan mooi je gitaar theorie weer wat bijschaven in die extra vrije tijd !

Phizer
8 oktober 2002, 15:21
lol ja straft meteen... hmm zit wel wat in casey, die theorie :wink: