PDA

View Full Version : Linkse Fender ?



N.i.c
23 december 2005, 14:17
weet iemand waar ik een linkshandige Fender Stratocaster kan kope ? en of dit wel een goede merk is ? of kan ik spelen met een normale maar dan omdraaien ?


alvast bedankt !!

maylingjv
23 december 2005, 14:22
niet doen ! ik ben zelf lh en de linkse fenders die ik al getest heb was hun geld echt niet waard,zowiezo vind ik de meeste fenders hun geld niet waard

RedBuell
23 december 2005, 14:31
weet iemand waar ik een linkshandige Fender Stratocaster kan kope ? en of dit wel een goede merk is ? of kan ik spelen met een normale maar dan omdraaien ?


alvast bedankt !!

Ik heb ooit eens een gitarist gezien die zijn rechtshandige Fender omdraaide, kan alleen niet op zijn naam komen. :-?

dejohan
23 december 2005, 14:40
weet iemand waar ik een linkshandige Fender Stratocaster kan kope ? en of dit wel een goede merk is ? of kan ik spelen met een normale maar dan omdraaien ?


alvast bedankt !!

Ik heb ooit eens een gitarist gezien die zijn rechtshandige Fender omdraaide, kan alleen niet op zijn naam komen. :-?

Jimi Hendrix?

RedBuell
23 december 2005, 14:42
Jimi Hendrix??........................... Nee die ken ik niet :-D

woutB
23 december 2005, 14:50
Ik heb pas een linkse strat gekocht en hoe treurig het ook is, maar echt waar, de snaren waren omgedraaid, rechtshandig dus.

rechtshandigen hebben ook zo weinig keus :D

olaf reijnders
23 december 2005, 17:42
Ik heb pas een linkse strat gekocht en hoe treurig het ook is, maar echt waar, de snaren waren omgedraaid, rechtshandig dus.

rechtshandigen hebben ook zo weinig keus :D

Ik vind dat zo zielig. Dat doen ze dus om te lijken op Jimi. :roll:

N.i.c
23 december 2005, 19:29
bedankt voor jullie reacties ! welke merk van linkshandige elektrisch gitaar raden jullie me dan wel aan (niet te duur!)

tele52
24 december 2005, 00:15
Ik heb kort geleden een linkse Fender Tele '70 reisue (japan) gekocht,
zijn begin 2005 op de markt gekomen, fijne gitaar hoor,
misschien is dat wat.
Wil wel effe een foto plaatsen maar ben er nog niet achter hoe dat moet.

[/img]

N.i.c
25 december 2005, 22:24
en een stagg om te beginnen ?

olaf reijnders
26 december 2005, 03:45
en een stagg om te beginnen ?

Niet doen als je een echte gitaar wilt. :wink:

Orpheo
26 december 2005, 05:56
en een stagg om te beginnen ?

stagg is goed om on stage in de hens te steken.... of om on stage compeet te trashen. meer NIET.

N.i.c
26 december 2005, 22:25
zijn ze egt ZOO slecht ? welke merk raad je me dan wel aan met een budget van 250€ ?


en wat vinde jullie hiervan ? : http://cgi.benl.ebay.be/ELEKTRISCHE-GITAAR-STRATOCASTER-VERSTERKER-1-EURO_W0QQitemZ7376908127QQcategoryZ2384QQrdZ1QQcmd ZViewItem

Walternativo
26 december 2005, 22:49
Ibanezje? Ik heb r één en ik ga binnenkort n nieuwe gitaar kopen maar t is een ok'e gitaar. Blijft gestemd. Alleen niet als je iets met de tremolo doet... dat dus niet doen.

Ook geode dingen gehoord over:

dean
yamaha
epiphone

Coco
30 december 2005, 21:32
Ik heb gisteren nog een linkshandige squier in mijn handen gehad, maar snel weer weggezet. Qua prijs komt die het dichtst bij jouw budget, maar prettig spelen vond ik het niet.

Ik heb een paar weken terug een Ibanez 260 gekocht voor € 425,=
Voor een linkshandige gitaar ben je volgens mij altijd veel duurder uit :-(