PDA

View Full Version : Takamine EF341SC



Joseline
23 december 2005, 13:33
Deze Takamine (het zogenaamde Springsteen model) staat nu aan 995 euro. Heb bij Piens ook es geïnformeerd naar dit model en zij zeggen dat er veel betere bestaan zoals Yamaha en Cort (toevallig 2 merken die zij verkopen). Volgens mij is de Takamine toch veel beter, hij bestaat bijvoorbeeld uit massief hout, er is geen laminaat aan te pas gekomen.
Zou dit een goede aankoop zijn?

Joseline
23 december 2005, 13:37
De prijs is inclusief een koffer.

Buzz
23 december 2005, 13:49
Takamine maakt behoorlijk goede gitaren, zeker in het hogere segment.
Of Yamaha ze beter maakt weet ik niet, over het algemeen maakt Yamaha ook wel goed spul.
Over Cort ben ik nou niet zo te spreken. Heb ik nog niet veel goeds van gezien.

waayer
23 december 2005, 16:34
Deze Takamine (het zogenaamde Springsteen model) staat nu aan 995 euro. Heb bij Piens ook es geïnformeerd naar dit model en zij zeggen dat er veel betere bestaan zoals Yamaha en Cort (toevallig 2 merken die zij verkopen). Volgens mij is de Takamine toch veel beter, hij bestaat bijvoorbeeld uit massief hout, er is geen laminaat aan te pas gekomen.
Zou dit een goede aankoop zijn?


Piens mmm, als ik mocht kiezen dan ging ik voor de Takamine gewoon omdat het hele goede gitaren zijn volgens mij beter dan de meeste Corts en Yamaha's.

gertdm
25 december 2005, 09:38
Takamine's verschillen onderling nogal. Vooral de afwerking en de afstelling. Akoesties vind ik ze niet top, maar eenmaal ingeplugd is het een prima gitaar. En ook redelijk waardevast. Doen dus.
Succes!