PDA

View Full Version : Jack&Danny



JorienR
23 december 2005, 13:21
Bij Musicstore zag ik deze gitaar:
http://www.musicstorekoeln.de/nl/E-Gitarren/3_42_G_0_GIT0007452-000/0/0/0/detail/musicstore.html
Ik vind 'm helemaal geweldig, vooral de kleur! Precies wat ik zoek: beetje pastelkleurig, beetje meisjesachtig.
Alleen weet ik niet wat ik nou van dat merk, Jack&Danny moet vinden. Heb er nog nooit van gehoord. Wie wel???
Aangezien ik de gitaar helemaal zelf van m'n zakgeld moet kopen heb ik een niet al te hoog budget. Is dit een goede beginnersgitaar? Ik moet er nog wel een tas en een standaard bij kopen, maar die kosten 17 en 7 euro, dus daar word ik ook niet arm van. En natuurlijk nog een versterker. Maar eerst dus deze gitaar: een goede koop??
(Ooh, ik hoop van wel, ik vind 'm super!)

jorrit
25 december 2005, 14:43
k heb er nooit op gespeeld dus echt iets zinnigs zeggen is lastig. Het is iig geen multiplex body etc. dus heel slecht kan het nooit zijn. Misschien is het wel handiger om voor dat geld of iets meer een tweede hands gitaar te kopen dan krijg je meer kwaliteit.

jorrit
25 december 2005, 14:43
k heb er nooit op gespeeld dus echt iets zinnigs zeggen is lastig. Het is iig geen multiplex body etc. dus heel slecht kan het nooit zijn. Misschien is het wel handiger om voor dat geld of iets meer een tweede hands gitaar te kopen dan krijg je meer kwaliteit.

BLOK182
25 december 2005, 22:19
Jack & Danny: DOEN!!! Onze andere gitarist heeft er inmiddels...ehm...4 gitaren van, en hij schuwt het niet om ze live ook gewoon te gebruiken naast zijn Gibson. Nette afwerking, goeie feel, en vooral: geen fluitende feedbackende elementen. Blijven natuurlijk wel kopieen, met zaken als een photoflame top e.d., maar echt, voor dat geld, koop je niks beters, de LP kopieen kan ik aanbevelen en het prs-kloontje is ook niks mis mee.