PDA

View Full Version : Gitaarband XL (vervolg)



Theije
7 oktober 2002, 16:02
Ik weet dat dit onderwerp al eerder aan bod is geweest, ik weet dit omdat ik het zelf ook al eerder gevraagt heb, maar ik heb toen niet echt concreet merken gehoort.
Ik zoek dus al eeuwen een extra lange gitaarband, je weet wel voor het betere 'gitaar op je enkels' werk :smile: kan iemand mij merken noemen die deze verkopen?
Bij de zaken waar ik geweest ben keken ze me aan alsof ik de meest vreemde vraag ooit stelde "Huh? alle riemen zijn toch ongeveer even lang?"

LordRiffenstein
7 oktober 2002, 17:17
Wegens mijn gestalte (1m92) en mijn omvang (zwaar geval) heb ik dus ook langere gitaarriemen nodig. Altijd problemen gehad tot ik ze vond bij rockinger. Ze hebben er 2 verschillende en ik gebruik de duurdere versie, zeer goede riemen. http://www.rockinger.de.

Groeten,

Yoeri

Bins
7 oktober 2002, 18:00
Ik knoop altijd een veter aan mijn gitaarband. Niet omdat ik mijn gitaar op mijn enkels hang, maar omdat ik 2m ben. Wel zorgen dat je er een driedubbele knoop inlegt :smile:

AllodoX
7 oktober 2002, 18:22
basgitaarband pakken.. zo'n lederen.. die zijn redelijk lang :smile:

Theije
8 oktober 2002, 12:50
Bedankt yoeri! dit is inderdaad wat ik zoek en niet duur! ze zijn 2 meter lang dat moet met mijn 1,78 genoeg zijn om uhm ergens op mijn bovenbenen te hangen :wink:
alleen de minimum bestelling is 20 euro dus ik moet er maar iets van plectrums bij bestellen ofzo of strap locks natuurlijk 7,50 euro is best goedkoop voor strap locks toch?

maarten
8 oktober 2002, 15:50
ik betaalde 12,50 voor mijn schaller straplocks dus 7,50 is echt niet te veel

Ic3gl0vE
9 oktober 2002, 17:50
DiMarzio heeft ook van die lange gitaarbanden dacht ik..
hadden ze bij TAGS in Enschede, volgens mij waren ze niet zo duur, maar ik heb er niet echt op gelet omdat ik een lederen band wil.