PDA

View Full Version : H&K Tube Factor geschikt?



Angel
22 december 2005, 17:26
Kan me iemand vertellen of dit een goed pedaal is?
Ik weet er momenteel zo ééntje staan, maar niet echt bij de deur maar wel voor een voordelige prijs en wil niet zo maar de rit gaan maken als jullie het me afraden.
Ik ben vooral opzoek naar een pedaal met 2 niveau's van drive, zoals deze aankan. Ik heb ook al de demo beluisterd op de H&K-site en die staat me wel aan, maar toch graag een paar reacties.
De Fulldrive heb ik ook, maar deze bevalt me niet zo, de J&H is me te hevig.

Hoeveel zouden jullie voor die pedaal betalen, gezien zijn staat? (zie foto)
http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/ef_1_b.jpg

the feable
22 december 2005, 18:38
Tja de staat is nie heel geweldig. Ik zou er zeker niet meer dan 100 euro voor betalen. Het is ook de ouder versie. Bovendien is er een minpuntje aan de tubefactor. De volumes van de twee 'kanalen'verschillen. DE cruch is harder dan de lead. Maar dit zou je zelf moeten bepalen of je dit erg vindt. Het verschil is niet erg groot maar het is er wel. Verder is het een erg vet pedaal!!

BartL
22 december 2005, 19:15
Hij is makkelijk op die manier in te stellen dat je het volume verschil niet opmerkt. Alleen is het dan de vraag of de sound je bevalt.

Voor deze (op de foto) zou ik zeggen...euro of 80?

Hoeveel ga je ervoor betalen? (nee...ik heb zelf geen interesse/geld ervoor :wink: )

Angel
22 december 2005, 23:29
Hij is makkelijk op die manier in te stellen dat je het volume verschil niet opmerkt. Alleen is het dan de vraag of de sound je bevalt.

Voor deze (op de foto) zou ik zeggen...euro of 80?

Hoeveel ga je ervoor betalen? (nee...ik heb zelf geen interesse/geld ervoor :wink: )

mijn bedoeling is 75 euro te betalen

BartL
23 december 2005, 01:13
Áls 'ie gewoon werkt: doen!

Rutger
23 december 2005, 08:50
Het is een top pedaal, je hoeft er niet aan te twijfelen die aan te schaffen. Als ie intern in goede staat is zou ik het uiterlijk voor lief nemen. Btw, als dat roest is vind ik het wel Rock&Roll! :P

Normaal gaan die trouwens voor zo'n E150 weg tweedehands.

Rutger
23 december 2005, 08:52
de J&H is me te hevig.

Het 2de kanaal van de H&K is ook erg bruut hoor.