PDA

View Full Version : Gekocht: Taylor 214



Ron Valeri
22 december 2005, 09:21
**********

Picker
22 december 2005, 10:15
Heeeeeeeeeeeeeel goede keuze. Proficiat!!! Jij gaat een leuke Kerst tegemoet.

gijsbreghtgitaar
22 december 2005, 14:54
Mooi man, leuke aanschaf

Ik vind de vorm van een "14 serie ook zo mooi.
Werkelijk de meest mooie gitaarvorm die er is.

Een dreadnought doet zo lomp aan. Net een uitgezakte zak.
Een OM-model oogt stevig en elegant.
Gewoon mooi.

Daniël_san
23 december 2005, 19:28
GEfeli, dat is goeie gitaar :wink:

Mattia
23 december 2005, 22:17
Mooi man, leuke aanschaf

Ik vind de vorm van een "14 serie ook zo mooi.
Werkelijk de meest mooie gitaarvorm die er is.

Een dreadnought doet zo lomp aan. Net een uitgezakte zak.
Een OM-model oogt stevig en elegant.
Gewoon mooi.

Yep, eens. En Grand Auditoriums (casa Taylor, dan) zijn nog mooier dan OM's, ja.

OP: Gefeliciteerd met je aankoop

gertdm
24 december 2005, 14:12
Uiteindelijk gaat het om het gevcoel dat je met n gitaar hebt. Doet hij wat ik wil, klinkt hij zoals ik wil en is zijn karakter passend bij mij en wat ik speel. Dat is toch volgens mij waar het allemaal om draait. Je budget speelt ook een rol natuurlijk. Je kunt een Cort niet met een Guild of Taylor vergelijken. Dan heb je het over een bepaalde kwaliteitsklasse.
Mijn ervaring echter is wel dat je boven de € 1000 veel kanten op kunt en ook je eigen kwaliteiten meespelen.

Een Taylor is een keuze. Goeie gitaar. Maar dat geldt ook voor sommige andere merken.
Furch en Avalon bv zijn ook erg goed, maar vooral in karakter alternatieven voor respectievelijk Taylor en Lowden.
L'arrivee , Maton en Stevens en Guild zijn weer gitaren met n ander 'eigen' karakter. En Santa Cruz valt helemaal overal buiten. Ik heb er op drie gespeeld en allemaal verschillend. Ik bedoel maar.....
Ik blijf erg sceptisch over merken van gitaren. Iets te puriteins voor mij.
Al speel ik zelf ook op n Taylor (o.a.) en ja ik weet hoe t voelt een nieuwe gitaar te hebben ....jihaa...


Gert