PDA

View Full Version : Gvees gaat binnenkort heel blij worden.



Speeddemon
21 december 2005, 18:05
8-)

http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/GveesFA-1.jpg
Powdercoated, gele LED, crème Fulltone knoppen.

"Jaja, beste kijkbuis-kinderen, het Fabeltjesbos staat op zijn kop!" :seriousf:

DREAMMACHINE
21 december 2005, 18:30
nice!...

Mitch
21 december 2005, 18:41
Dan gaan we binnenkort (lees: ergens na de feestdagen) maar eens een leuk vergelijkend boost-onderzoek doen in Schiedam 8-)

Rock&Roll
21 december 2005, 18:43
ziet er netjes uit! Kan je de Mig*Boost ook zo finishen Speedy of is dat tegen de corporate policy?
:-D

Speeddemon
21 december 2005, 18:46
ziet er netjes uit! Kan je de Mig*Boost ook zo finishen Speedy of is dat tegen de corporate policy?
:-D
Nee, die wil ik rood houden met geel.
Eventueel dat een 'eind-nummer' van de batch misschien zo kan, maar 't is voor mij handiger ivm logistiek om gewoon 10 rode te bestellen, ipv 9 rode en 1 zo'n blauw/zilver metallic versie.

Overigens ben ik nu bezig een RangeMaster in elkaar te zetten die Royal Metallic Blue wordt (handgespoten nu nog), met een witte chickenhead.
Gaat ook wel vet worden, denk ik zo.

Rock&Roll
21 december 2005, 19:10
Tuurlijk moet ie rood zijn!! Ik vroeg me enkel af of de crème fulltone knoppen als optie kunnen, vind ik wel mooi.
Nice job man! Wou dat ik ook zoiets kon.

robzilla
21 december 2005, 19:15
Ik vind die groene toch leuker denk ik hoor, maar het ziet er allemaal keurig uit! :)

nice

Speeddemon
21 december 2005, 19:16
Tuurlijk moet ie rood zijn!! Ik vroeg me enkel af of de crème fulltone knoppen als optie kunnen, vind ik wel mooi.
Nice job man! Wou dat ik ook zoiets kon.
Dat kan wel een optie zijn ja.

Heb ik ook al eens eerder gedaan; ziet er erg goed uit. :)
't is jammer dat er (nog) geen crème kleurige MXR-style Eagle knoppen zijn.

dano
21 december 2005, 21:43
VET! mmm nog een booster erbij kopen? mmmmm hehehe ziet er in ieder geval verdomd lekker uit

gvink
22 december 2005, 17:06
.........ik.......ho....u.........h..et........n.. i..e...t.......m..e..er.....









:D

Speeddemon
22 december 2005, 20:47
hij...is...al...4...uur....geleden...op....de..... post....gegaan! :D

Antal
23 december 2005, 14:17
Hoe heb je die letters gemaakt? Net als op een gespoten behuizing? Wat ik me dus afvraag: Als je dan met blanke lak eroverheen gaat, is het idee van het poedercoaten dan niet een beetje weg?

Verder moet ik zeggen dat hij er erg netjes uit ziet!

Speeddemon
23 december 2005, 14:43
Hoe heb je die letters gemaakt? Net als op een gespoten behuizing? Wat ik me dus afvraag: Als je dan met blanke lak eroverheen gaat, is het idee van het poedercoaten dan niet een beetje weg?

Verder moet ik zeggen dat hij er erg netjes uit ziet!
De letters zijn nog steeds decals, maar vanwege het licht ruwe oppervlak EN vanwege de wat donkere kleur zie je 't nagenoeg niet. Of je moet er echt zo met je neus op tegen TL licht kijken, ivm reflecties.

Maar waarom zou blanke lak het idee van poederlakken teniet doen?
Afgezien van het feit dat de blanke lak misschien nog steeds lichtjes kan beschadigen, blijft de poederlak sterk. En die blanke lak is gewoon nodig om de decals te beschermen.
Daarbij, zelfs als je ze zou zeefdrukken, moet er nog blanke lak over.

Alleen als je de letters plottert (zoals MXR deed), hoeft 't niet perse, maar het gevaar is dan weer wel dat de letters los beschadigen t.o.v. de lak. Vandaar dat je veel oude MXR pedalen ziet, waarbij soms stukken van de letters af zijn, zonder dat de lak eronder echt krassen of paint-chips vertoont.