PDA

View Full Version : absolute beginner



spexx
6 oktober 2002, 19:42
ik krijg er een punthoofd van!!!!!
wil je leren gitaar spelen, wil je een gitaartje kopen, ga je eens kijken in de forums (want zelf ken je er de ballen van), slaan ze je met allerhande merken om de oren, wat de één goed vindt, lacht de andere weg. Zo kom ik niet vooruit. Dus heb ik besloten om het anders aan te pakken.
Ik vind de VINTAGE V100TSB Les Paul copy mooi. Naar het schijnt zitten er Seymour Duncan Sethlover humbuckers op. Te koop voor +- 350€. Nu vraag ik jullie alleen raad over deze specifieke gitaar want anders blijft de verwarring. Wie heeft zulke gitaar, is hij tevreden, valt de klank een beetje mee, kortom je ervaringen met deze Les Paul copy. Mijn eeuwige dank heb je alvast.

Anders Destium
6 oktober 2002, 19:58
Zijn dat echte Seymour Duncans of Duncan designed, anders lijkt het me een erg goede koop voor een beginnersgitaar. Ook al is de rest misschien crap: de goede elementen heb je dan al :smile:

signsofzodiac
6 oktober 2002, 20:03
Geen idee over de gitaar, de elementen zijn te gek! Is het geld al waard! Blijkbaar heeft iemand die er zelf in gezet, wat waarschijnlijk betekend dat de rest van de gitaar ook wel OK is, anders geef je dat geld er niet aan uit :smile:

spexx
6 oktober 2002, 20:10
Ik heb dit gelezen op harmony central.
Bij het leggen van nieuwe snaren heeft hij een humbucker eruitgehaald en volgens hem was het een seymour duncan sethlover mét serienummer.
Dus na wat jullie schrijven wacht ik op de bevestiging hiervan en dan is de kogel door de kerk

Fenisi
6 oktober 2002, 20:19
De gitaar zelf vin ik kut.. heb er laatst op gespeeld.. klonk leeg.. en vage hals.. erg vierkant maar jah het is maar waar je van houd..

Anders Destium
6 oktober 2002, 20:24
Die elementen zijn samen al bijna even duur als die totale gitaar als ik me niet vergis, iets van 130 euro per stuk :smile: