PDA

View Full Version : Goede (goedkope) marshall voor op mijn kamer



Grandmaster J
6 oktober 2002, 17:15
Ik ben van plan om binnenkort eens een Marshall buizenversterker te kopen, metal en een transistorversterker is geen ideale combo. Ik speel momenteel niet in een bandje, maar misschien over een paar maanden wel. (En zo'n grote kast ziet er natuurlijk wel mooi uit.) Wat kan ik het beste kopen en hoe duur is dat zo ongeveer.

Anders Destium
6 oktober 2002, 18:04
De bom is een 2ehands JCM800, dat is een roffe kast, maar dan moet hij wel gereviseerd zijn (en je moet er een tegenkomen). Reken op een euro of 500...

Matje
6 oktober 2002, 18:09
maar voor op je kamer?

Grandmaster J
7 oktober 2002, 20:30
Ik hou niet zo van 2e hands spullen. Hoeveel kost zo'n JCM800 nieuw? En wat is een goede tweede keus (van zo ongeveer 300-500 euro, maar dan nieuw)? Ik ben namelijk een scholier => dus niet te duur, maar "zwaar" genoeg om (als ik in een (gelegenheids-)bandje zou gaan spelen) tijdens de "culturele avond" al die kakkers en hun ouders met hun fluitjes/piano's te kunnen leren wat metal is. (men kijkt mij en een paar anderen op school al vreemd aan vanwege onze lange haren => op het forum van de school worden we holbewoners genoemd, een concert zal een echte schok veroorzaken :smile:)

BLOK182
7 oktober 2002, 21:20
Een tweedehands Marshall JCM800 combo moet net lukken voor 500 euro, dan heb je wel wat. Deze dingen worden wel niet meer gemaakt, al 10 jaar net ofzo lol. Maar geloof me, een tweedehands buizenbak is zun geld dubbel en dwars waard, daar blaas je die kakkers wel mee weg hehe.

Ibanez RuleZ
8 oktober 2002, 00:04
Ik heb alles tweedehands, en geloof me, je hebt voor je geld gewoon veel meer versterker. zet gewoon je ego aan de kant en koop iets tweedehands. Ik heb een voorversterker uit 1989 en dat ding BRULT (als ie versterkt is door mijn TWEEDEHANDS fifty/fifty). gewoon doen!

harrald

MegaDrive
8 oktober 2002, 01:19