PDA

View Full Version : nieuwtjuh



Rock&Roll
21 december 2005, 14:19
Net de AC booster ontvangen. Leuk pedaal! Lekkere drive, heel natuurlijke klank en goed af te stellen dankzij bass en treble controls. Ik gebruik het pedaal voor een lichte overdrive momenteel. Als de gain verder openstaat wordt de klank me iets te fuzzig en brokkelig. Maar low gain, super.

:cool:

Nu nog wachten op een Mig*Boost :-D

Rutger
21 december 2005, 14:45
Ah, dus jij was me voor... ;)

Lekker pedaaltje.

Rock&Roll
21 december 2005, 15:05
Ah, dus jij was me voor... ;)

Lekker pedaaltje.

Really? Ik heb nochtans gereageerd op een advertentie van een maand oud...

Rutger
21 december 2005, 15:12
En ik een maand en een paar dagen. :D

Maar er is al een andere onderweg.

Rock&Roll
22 december 2005, 15:50
Ik weet niet of dit eigenlijk niet beter in elektrische gitaren zou thuishoren, maar soit. Ik heb vier strats, twee daarvan uitgerust met Kent Armstrong elementen en twee met GFS. Ik ben altijd al positief geweest over GFS, maar ik ondervind dat ism de ac booster, de KA's veel mooier klinken en beter reageren. Heb ik hier nu eindelijk een minpuntje gevonden aan de budget GFS elementen? Iemand anders met soortgelijke ervaring?

Mitch
22 december 2005, 20:02
Tot zover de hype, back to reality :D

Rutger
22 december 2005, 23:25
Mijn ervaring is dat GFS toch wat steriel is. Het heeft niet de diepte en het levendige van de betere handgemaakte pu's, zoals Van Zandt. Toch blijven het hele goeie pu's voor het geld. Dat is wat het interessant maakt. Maar ik denk idd dat je er op een gegeven moment op uitgekeken raakt en er dan toch een ander setje in wilt.