PDA

View Full Version : Alweer een Gt6 vraag! Over de output dit keer.



Robs
6 oktober 2002, 16:04
Yo Peepz,

Ik ben sinds een tijdje de trotse bezitter van een Gt6: misschien vroegen jullie je al af waar Robs uit hing...

Maar goed, ondanks de vele Gt6 topics, toch even een paar kleine vraagjes over hoe je de beste output krijgt op dat ding.
Ten eerste, in het boekje staat dat je de equalisers op je gitaaramp het beste op treble en bass 0 en mid 10 kan zetten: is dat in jullie beleving de beste oplossing? Ik vind het wat iel namelijk...
Ten tweede, voor een marshall valvestate 80, wat lijkt jullie de beste output? Gewoon een combo amp, of een small?
En als laatste, hoe stellen jullie de volume verhoudingen meestal in: de GT6 hoog en de amp laag volume, of andersom?

Alvast bedankt voor de reactie, en ja, ik weet dat ik er met trial and error zelf ook wel uitkom, maar dit is (o.a.)waar een forum voor is toch?

Dkong
7 oktober 2002, 15:36
Nou ben ik geen expert op het gebied van de GT6, maar over dat volume, ik zou je amp vol zetten en de GT6 laag.

rvp
18 oktober 2002, 13:47
http://www.bossgtcentral.com/index.php

Ic3gl0vE
19 oktober 2002, 22:09
Op 2002-10-06 16:04, schreef Robs:

Ten eerste, in het boekje staat dat je de equalisers op je gitaaramp het beste op treble en bass 0 en mid 10 kan zetten: is dat in jullie beleving de beste oplossing?


nope ik zet alles op ongeveer 0Db.. maar ik heb een actieve EQ dat kan verschil maken