PDA

View Full Version : laney



depterra
6 oktober 2002, 12:07
wie kent er laney versterkers? zijn dit goede versterkers meer de tf-200
en anders wat is die site nu weer met die besprekingen?
bedankt

Noctiis
6 oktober 2002, 12:20
http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Laney/

alstublieft

depterra
6 oktober 2002, 12:38
bedankt maar ik had het zelf al gevonden :smile:
ik zie dat dit een versterker is met 1 lamp in de pre-amp is dit goed?
het is voor hardcore te spelen en ik heb al niet zo veel geld of is er nog iets anders van versterkers in de prijsklasse tot 500 euro ofzo?

Noctiis
6 oktober 2002, 13:04
ik heb zelf een Laney TF200 gehad, en de distortion die uit dat ding komt is echt machtig! deze versterker heerscht een marshall valvestage er volledig uit naar mijn mening.

depterra
6 oktober 2002, 13:05
ja? dus ik moet ze niet gaan vergelijken me valvestate dingen, en voor ahrdcore dus geschikt? en is dit zowat een goede versterker voor in een grote repetitieruimte en kleine optredens?

Noctiis
6 oktober 2002, 13:09
je kan ze natuurlijk wel vergelijken met valvestates, omdat die op eenzelfde soort techniek werken.
maar persoonlijk vind ik de distortion echt superveel beter.
in een oefenruimte klinkt dat ding prima, bij optreden heeft ie het bij mij ook goed gedaan (wel opletten dat je dan niet te veel gain gebruikt, dat deed ik wel eens fout).

voor hardcore zal ie best geschikt zijn, helemaal met zo'n levendige hardcore scene als in Belgie :smile:

maargoed, probeer m gewoon lekker uit, en probeer ook vooral andere versterkers uit, uiteindelijk moet jij toch bepalen welk geluid je het mooist vind :smile: in ieder geval veel succes!!

depterra
6 oktober 2002, 13:10
ja dat is waar me tis toch leuk voor andere menige te horen...
bedankt ik zal ooit wel een slaten weten wat ik me aangeschaft heb :wink:

Neals
6 oktober 2002, 17:24
wat kost een beetje laney, want lijken mij ook wel leuke dingen voor den lage budgetsgitarist

depterra
6 oktober 2002, 18:24
ik kan 2de hands zo een 200 kopen voor 300euro nieuw zijn ze iets van een 550-600euro

guvnor
7 oktober 2002, 09:58
Ik heb iets meer dan een maand geleden een 15 wattertje van Laney gekocht, de LC15. Is een volledig buizen versterkertje en geeft een hoop herrie voor 15 Watt.

Ik ben er heel erg tevreden mee en hij kostte mij 125 Euro tweedehands. Is geen uitzonderlijk lage prijs...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guvnor op 2002-10-07 08:59 ]</font>