PDA

View Full Version : flextone III



license to kill
18 december 2005, 21:06
is de flectone III eigenlijk een goede versterker of kan ik mij beter een spider II kopen? (punk-metal)

Squier4ever
18 december 2005, 21:26
Nee een Flex is imo zelfs veel beter als een spider. klinkt veel beter, mja is ook wel ietsje duurder

license to kill
18 december 2005, 21:37
is het een lampenversterker?

robert-gitarist
18 december 2005, 21:49
Neen transistor versterker

EpiCenturiesAWAy
18 december 2005, 21:54
is het een lampenversterker?
je kan ook wat researchen op internet hoor :???:
Flextone is veel beter dan spider! ook duuder :)

license to kill
18 december 2005, 22:01
spijtig genoeg vind ik hem nergens 2dehands in Belgie :(
hoeveel is de prijs ongeveer (2dehands) ik weet het dus niet omdat ik nog niets gevonden heb. (ik heb het over de goedkoopste flextone III)

heavy-metal-thunder
18 december 2005, 22:05
Ik zou het eerder digitaal noemen :o

Flextone is duurder, meer ampsimulaties, speaker en de rest zal ook wat beter zijn zeker?

license to kill
18 december 2005, 22:07
nieuw kost hij ongeveer 600 euro, hoeveel dan tweedehands?

license to kill
18 december 2005, 22:09
nieuw kost hij ongeveer 600 euro, hoeveel dan tweedehands?
http://muziek.2dehands.be/markt/muz_access/10756319-line-6-flextone-iii.html?q=flextone
dit is te duur zeker voor wat het is?

robert-gitarist
18 december 2005, 22:10
Pfff gast je vraagt wel errug veel..kijk op internet.doe beetje moeite ervoor zeg :-? check Ebay,marktplaats,gitaarmarkt,2dehands.nl,speurders .................etc.
Wat het kost hangt af van
1. de staat
2. type model
3. wat er aan extra's bij zit
4. hoe de verkoper zich voelt

als ie zich kut voelt gooit ie er gewoon 25 euro boven op :P :D

license to kill
18 december 2005, 22:13
allemaal al afgezocht en die advertentie is de enige deftige die ik vind! kzit al een hele namiddag te zoeke! :cry:

Johannes
18 december 2005, 22:13
^&@*#%^@* KEREL!!!! Wat boeit het wat die amp 2ehands kost, als ie toch niet 2ehands aangeboden wordt??? Maar wil je het echt weten, surf dan gewoon ff de 2ehands sites af..... :(

zjanke
18 december 2005, 22:46
Moet het perse een Flextone 3 zijn?

flextone II XL (http://clk.tradedoubler.com/click?p=23892&a=1110321&g=0&URL=http://adfarm.mediaplex.com/ad/ck/5026-29028-4128-37?MPRO=http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/gitaar_en_basversterkers/13433411.html)

Flextone II combo 60 wat (http://www.speurders.nl/muziekinstrumenten/gitaarenbasversterkers/15441122/advertentie.html)

Ze zijn er wel, maar je moet wel effe zoeken :wink:

Outrage
18 december 2005, 23:01
voor een flextone in België: http://cgi.benl.ebay.be/Line6-Flextone-II-XL_W0QQitemZ7375274422QQcategoryZ2384QQssPageNameZ WDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

heavy-metal-thunder
18 december 2005, 23:06
Ach jongens zo zeuren omdat LTK vraagt wat een Flextone III zoal 2de hands waard is. Deze vraag circuleert toch frequent op dit forum!! :???:

Een Flextone III gaat 2dehands een 350 euro. Meer dan 400 lijkt me a/d hoge kant. Let op, er is ook een FLextone III plus. De vorige versie, de Flextone II, hoe kan het anders, is wat goedkoper, pakweg een 50 à75 euro.

Voila, hopelijk een bevredigend antwoord from the "Heuljtertj"-jury

TMKXL
18 december 2005, 23:14
De Flextone III is een goede amp, gaat hard, ik kreeg er makkelijk goede sounds uit, prachtige cleans, strakke high gain sounds, crunch niet echt geprobeerd. Veel een veel beter dan de Spider series of de ouwere Flextones.

license to kill
19 december 2005, 08:43
bedankt :cool: 350 euro, wauw!!!! :razz:

Squier4ever
19 december 2005, 10:47
350 is een richtprijs en aangezien ze niet veel te krijgen zijn 2e hands zul je er wss meer voor betalen.

Negative K3 fan
19 december 2005, 11:45
ik ben persoonlijk best wel onder de indruk van de flext0000ne 3, ik weet alleen niet hoe ze zich in een band of live situatie staande houden.

wytz
19 december 2005, 13:11
ik heb er in bandverband wel eens op gespeeld. Sounds zijn op zich wel ok, maar kwam niet mooi door de mix heen....
en ja, het mist natuurlijk die buizenfeel...maar goed, dat is natuurlijk een beetje een open deur intrappen.....

license to kill
19 december 2005, 16:07
jah, ik ben wel een beginner dus en flextone III lijkt me wel een goede 2de versterker :razz:

license to kill
19 december 2005, 21:19
euhjah, het blijkt dat ik maar nergens een flextone III voor 350 euro kan vinden, dus ik heb een nieuwe vraag: flextone II of spider II ???

Hankey
20 december 2005, 00:42
Ga voor de Flextone: veel veelzijdiger & een beter geluid dan de Spider II...

Ik ga morgen naar Feedback om daar nogmaals (dit keer met m'n eigen gitaar) de Flextone III plus uit te proberen. Als hij goed bevalt gaat hij gelijk mee naar huis :)...

Btw, bij Feedback Rotterdam staan 2 Flextone II occasions voor een zeer redelijke prijs te koop:

Line 6 combo gitaar Flextone II 112 OCCASION voor 389,- Rotterdam
Line 6 combo gitaar Flextone II 1x12 OCCASION voor 375,- Rotterdam

license to kill
20 december 2005, 08:56
bedankt :D

Hankey
20 december 2005, 18:30
Keb vanmiddag de occasion Flextone III XL maar meegenomen bij Feedback. Hij klinkt dankzij de twee speakers toch net wat beter dan de 1x12 plus versie, zeker met high gain models. Bovendien was deze goedkoper dan de plus (die ze alleen nieuw hadden)...

/me is weer blij :)

Negative K3 fan
20 december 2005, 18:41
goede zaak hankey, hgoeveel heb je ervoor betaald?

Hankey
20 december 2005, 18:43
640 euro

Op zich nog een redelijk bedrag, maar ik kon de III plus of XL nergens anders 2e hands vinden, dus was dit wel een goede keuze :)

Nieuw is ie 750 euro (en de plus is nieuw 680 euro)...

Braindead
21 december 2005, 14:23
Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe flextone. Is ie veel beter dan de II?

Eerlijk gezegd vind ik dat veel mensen hier een slecht advies geven over prijzen van 2dehands spullen. Vaak is het van;
"oh dat is veel te duur voor zo'n 2 de hands ..."
of " die moet je toch voor zo'n ...euro kunnen vinden" (veel te laag bedrag)

Meestal zoekt iemand gewoon op dit moment zo'n ding en als je dan net doet of je die overal eventjes voor zo'n prijsje kunt krijgen stuur je iemand gewoon met een verkeerd advies weg en daarnaast heeft iemand altijd het gevoel dat ie teveel betaald heeft.

Waarom kijken jullie niet gewoon eerst ff rond wat er te vinden is en in wat voor hoeveelheid en staat en wat de verkopers er voor vragen. Dan zou je tenminste met een goed en bovenal realistisch advies komen.
En tegelijkertijd gaan de desbetreffende adviesgevers hier zich groen en geel ergeren over de belachelijk lage biedingen op marktplaats e.d.
Zijn dit niet de prijzen die jullie eigenlijk graag zouden willen betalen voor je spullen en daarom anderen dit soort adviezen geven?

Hankey
21 december 2005, 16:20
Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe flextone. Is ie veel beter dan de II?


Thanks :). Ik heb eerlijk gezegd de Flextone II niet zelf geprobeerd, maar wel een keer gehoord in een live-situatie. Hij klonk best goed, maar ik vind de III wat gedefinieerder, vooral met high gain modellen...



Eerlijk gezegd vind ik dat veel mensen hier een slecht advies geven over prijzen van 2dehands spullen. Vaak is het van;
"oh dat is veel te duur voor zo'n 2 de hands ..."
of " die moet je toch voor zo'n ...euro kunnen vinden" (veel te laag bedrag)

Meestal zoekt iemand gewoon op dit moment zo'n ding en als je dan net doet of je die overal eventjes voor zo'n prijsje kunt krijgen stuur je iemand gewoon met een verkeerd advies weg en daarnaast heeft iemand altijd het gevoel dat ie teveel betaald heeft.


Idd. Ik had de mijne wellicht voor minder kunnen krijgen, maar dan had ik het hele land af moeten zoeken en nog langer moeten wachten...