PDA

View Full Version : Geen Getoeter!!!



Pickslide
5 oktober 2002, 11:00
Ik zat laatst uitgezakt op de bank naar de TV te staren en fietste langs MTV, wat zie ik daar: Reel big fish Ik grijp snel de afstandsbediening en knal het volume op Max. Maar wat schetst mijn verbazing de Toeteristen spelen niet eens mee. Die knakkers met staan wel achter de band een beetje mee te hopsen maar ze maken geen gebruik van hun instrument! het hele nummer niet!

Kijk als Reel big fish een nr. wil maken zonder de toeters (liever niet maar vooruit) maar zet de pipo's dan niet op het scherm met instrument.
Ik zat me helemaal te verheugen op wanneer de toeters begonnen maar het gebeurde gewoon niet. snif snif

Kitaarhiero
5 oktober 2002, 11:17
Dat heet de kunst van het weglaten...
en... het bandje voor de gezelligheid.

Yorrit
6 oktober 2002, 15:34
vind die nieuwe single van ze bestwel shit. echt niet erg boeiend. ik bedoel met de toeters was et nog wel wat.

Pickslide
7 oktober 2002, 20:09
Ja precies Reel big fish zonder toeters is als Jip zonder Janneke........ als Barend zonder Van dorp...... als ochtend zonder koffie....... als Hazes zonder bier Kortom net niks

Yorrit
8 oktober 2002, 22:05
lijkt wel mode om je toeters weg te gooien tegenwoordig. reel big fish, voodoo glow skulls, goldfinger...

depterra
9 oktober 2002, 15:15
ik moet eerlijk zijn en ik heb reel big fish gezien op pukkelpop en ze vielen fameus tegen...daarentegen nofx....:wink: