PDA

View Full Version : Zoek (metal)bands om mee op te treden



jorrit
18 december 2005, 16:29
Ik wil met mn band rond februari gaan optreden en zoek bands die met ons samen willen spelen. Hier in de buurt (hardenberg) of uit de buurt maakt niet zoveel uit. We hebben vervoer. We spelen metalcore-achtige shit. Dus zit je in een metal/hardcore band en lijkt je het vet om met mijn band en evt. nog andere bands een avond te vullen, pm of reageer ff. Hoeft niet perse in precies dezelfde stijl te zijn trouwens.

ben benieuwd..

hoofd
18 december 2005, 18:23
Ik schijn wel in een metalcore achtige band te zitten, samen met Skabouter, maar ik denk niet dat we in februari podiumrijp zijn :-?
't had me wel erg gaaf geleken om samen op te treden... misschien een paar maanden later :wink:

jorrit
18 december 2005, 19:12
haha schijn? k hou je iig aan een keer samen optreden, laat maar weten wanneer jullie zo ver zijn

jorrit
18 december 2005, 19:13
haha schijn? k hou je iig aan een keer samen optreden, laat maar weten wanneer jullie zo ver zijn

andy
19 december 2005, 10:37
Wij willen wel mee doen.
In februari zijn we net weer podium klaar denk ik.
Maar levert het nog wat op, of is het voor 5 consumptiebonnen en liefdewerk oud papier??? :wink:

jorrit
19 december 2005, 11:04
Het plan is om gewoon wat zaaltjes aan te schrijven en daar te gaan spelen. het wordt met deze band de eerste keer dat we op het podium staan, iedereen heeft al wel band en podium ervaring. Het is voor ons overal door nederland proberen te spelen en wat naamsbekendheid/connecties op te doen. Zalen die betalen zijn natuurlijk helmeaal goed 8-) Wij hebben wat zalen hier in de buurt waar we kunnen spelen, en bands ergens anders hopelijk zaaltjes waar we daar met hun kunnen spelen.

Das Schaap
20 december 2005, 01:41
Ff heel iets anders, maar de "core" bands (hardcore, emocore whatever) als jullie een bandsite hebben of een demo die jullie kunnen opsturen, PM me dan maar ff dan geef ik of die sitelink door aan de boeker of ik geef het adres van het jongerencentrum waar ik werk dan kan je een demo opsturen en zit er wellicht een gig in. :)
Als je wilt uiteraard, we kunnen altijd nog openingsacts gebruiken voor onze avonden met relatief klein-grote namen. :P (4 maart hebben we dus een hardcore avond bijvoorbeeld)

andy
21 december 2005, 00:12
Het plan is om gewoon wat zaaltjes aan te schrijven en daar te gaan spelen. het wordt met deze band de eerste keer dat we op het podium staan, iedereen heeft al wel band en podium ervaring. Het is voor ons overal door nederland proberen te spelen en wat naamsbekendheid/connecties op te doen. Zalen die betalen zijn natuurlijk helmeaal goed 8-) Wij hebben wat zalen hier in de buurt waar we kunnen spelen, en bands ergens anders hopelijk zaaltjes waar we daar met hun kunnen spelen.

Valt wel wat mee te doen. Met drie bands kun je toch wel een aardig bedrag vragen. En als de band in de buurt een backline neer zet worden de kosten helemaal gedrukt. Kunnen de andere bands van iets verder weg gewoon zonder huurbusje oid komen.

andy
21 december 2005, 00:17
@ Edit, staat er toch.....
Lekker forum, damn. :evil:

jw009
22 december 2005, 15:51
Ik wil met mn band rond februari gaan optreden en zoek bands die met ons samen willen spelen. Hier in de buurt (hardenberg) of uit de buurt maakt niet zoveel uit. We hebben vervoer. We spelen metalcore-achtige shit. Dus zit je in een metal/hardcore band en lijkt je het vet om met mijn band en evt. nog andere bands een avond te vullen, pm of reageer ff. Hoeft niet perse in precies dezelfde stijl te zijn trouwens.

ben benieuwd..

waar ligt hardenberg ongeveer????????

jw009
22 december 2005, 15:52
Ik wil met mn band rond februari gaan optreden en zoek bands die met ons samen willen spelen. Hier in de buurt (hardenberg) of uit de buurt maakt niet zoveel uit. We hebben vervoer. We spelen metalcore-achtige shit. Dus zit je in een metal/hardcore band en lijkt je het vet om met mijn band en evt. nog andere bands een avond te vullen, pm of reageer ff. Hoeft niet perse in precies dezelfde stijl te zijn trouwens.

ben benieuwd..

waar ligt hardenberg ongeveer????????

Balthazar
23 december 2005, 02:15
wij hebben altijd wel zin om shows te spelen tegen onkostenvergoeding ( benzine ) we spelen 2 jaar, begonnen als hardcore/metalcore band en maken nu trash/metalcore ala hatesphere,the haunted, lamb of god, black daliah murder. cd is in de maak als die af is laat ik wel wat horen. showlist - 13 januari latenstaan zoetermeer, 26 januari metropool hengelo, 28 januari nighttown rotterdam, 17 maart musicon den haag
groeten
wieger, balthazar

andy
24 december 2005, 13:36
Ik wil met mn band rond februari gaan optreden en zoek bands die met ons samen willen spelen. Hier in de buurt (hardenberg) of uit de buurt maakt niet zoveel uit. We hebben vervoer. We spelen metalcore-achtige shit. Dus zit je in een metal/hardcore band en lijkt je het vet om met mijn band en evt. nog andere bands een avond te vullen, pm of reageer ff. Hoeft niet perse in precies dezelfde stijl te zijn trouwens.

ben benieuwd..

waar ligt hardenberg ongeveer????????

Noord Oost Overijssel, tegen de Duitse grens.

jorrit
26 december 2005, 14:03
Hmz zanger weg, druk bezig met een nieuwe zanger te vinden, hebben al een aantal gegadigden.. wordt wel maart vrees is.. :(

gorgasm
30 december 2005, 23:46
zal het eens aan mn bandleden voorstellen:)
wij spelen brute death metal.
Gaan eind januarie, begin feb minicd opnemen(5 liedjes, set is 8 liedjes+cover) daarna laten masteren/mixen dus we hopen eind feb/mid maart iets te kunnen voorleggen.
inteersse? dan pm je maar es(gelijk wie)

Stitch
26 januari 2006, 18:10
mail maar tzt:


www.circlemuscle.nl

Archenemy
26 januari 2006, 18:20
Ik meld me ook wel als potentieel gitarist van Pure Serenity

www.pure-serenity.com

mail/pb me maar even als je iets meer weet

Michael AE
27 januari 2006, 02:30
Mijn band is ook wel in voor wat gig-uitwisselings projecten. Check www.stillborn.nl

Stijl: Metal.

jorrit
16 maart 2006, 09:56
hmz update dan maar... nieuwe zanger gevonden, zelfs bezig met en tweede zanger... alleen de bassist besloot te stoppen wegens drukt...

gvd. wat een gezeur, we zijn nu hard bezig een bassist te vinden :D




@ michael, ik heb jullie volgens mij al een paar keer zien spelen, vette shit man!

grindminder
16 maart 2006, 15:44
Grind Minded - Oldschool Death Grind uit Assen wil wel spelen voor reiskosten en veel drank..

mail at:
info@grindminded.com

FrankS
16 maart 2006, 17:31
\m/

Enraged wil ook altijd wel;

http://www.enraged.nl
http://www.fearsomepromotions.nl voor boekingen