PDA

View Full Version : Gibson WRC strat.



Orpheo
17 december 2005, 23:57
Nee, dit is geen spamtopic. Ik wil mijn WRC strat gaan verkopen. dat was an sich al het idee, maar nu helemaal. Het probleem is: ik weet niet hoeveel ik ervooor " kan vangen". hij is in redelijke staat, mist de case. komt uit '88, en is uit de korte periode met de ORIGINELE kahler Spyder trem. hoeveel zou ie waard zijn? want is ie geen bal waard, verkoop ik m ( duh !!) niet.

Jax
18 december 2005, 09:41
Waarom doe je hem al weg? Ik zie dat je op gitaarmarkt er 550 voor vraagt. Dit lijkt me best wel een redelijke prijs. Laat ik het zo zeggen, dankzij de prijs werd ik wel geinteresseerd. :)

Ganjaman
18 december 2005, 11:40
je hebt m toch nog nieteens binnen?
weet je eigenlijk wel wat je wil?

Negative K3 fan
18 december 2005, 15:21
ik koop hem wel voor wat jij ervoor hebt betaald~!

Orpheo
18 december 2005, 18:24
je hebt m toch nog nieteens binnen?
weet je eigenlijk wel wat je wil?

ja, ik weet wat ik wil. en das niet de WRC.

ik merk wel of er interesse is in deze axe :)

almarvk
19 december 2005, 12:04
ja, ik weet wat ik wil. en das niet de WRC.


Waarom koop je 'm dan überhaubt?? :???: :???: :???:

Beetje vreemd voor mij misschien, maar dit is al je tweede gitaar aankoop (na die jackson) die direct weer de deur uit gaat. Wat wil je nu dan??

almarvk
19 december 2005, 12:05
ja, ik weet wat ik wil. en das niet de WRC.


Waarom koop je 'm dan überhaubt?? :???: :???: :???:

Beetje vreemd voor mij misschien, maar dit is al je tweede gitaar aankoop (na die jackson) die direct weer de deur uit gaat. Wat wil je nu dan??

Orpheo
19 december 2005, 13:08
ja, ik weet wat ik wil. en das niet de WRC.


Waarom koop je 'm dan überhaubt?? :???: :???: :???:

Beetje vreemd voor mij misschien, maar dit is al je tweede gitaar aankoop (na die jackson) die direct weer de deur uit gaat. Wat wil je nu dan??

omdat ik in een dronken bui bood op die axe op ebay, niet eens zo heel erg veel boven t bod dat " voor mij was" zeg maar, en ik won, en dus moet je betalen. daarnaast; als ik m verkoop, kan ik redelijke winst maken op die axe. vandaar.