PDA

View Full Version : interlinks



Ibanez RuleZ
17 december 2005, 20:23
ik zit een beetje te kijken naar bedrading voor mijn (nu nog bescheiden) rack. er hoeft niet veel in etc, maar ik wil alles wel stereo gaan doen etc. nu kan je met de links tussen de verschillende onderdelen verschillende dingen doen, maar wat moet ik daar nu voor nemen? kabeltjes kopen of bijvoorbeeld ze zelf maken? momenteel heb ik er maar 5 nodig, maja, wil t iig wel goed doen.

wat gebruiken mensen hier, waarom gebruik je dat, hoe bevalt dat en belangrijk (voor deze student), wat kost zoiets?

ik was bij TAGS en daar kreeg ik kabeltjes van 17.5 euro in mn tengels geduwd en toen had ik zoiets van: yeah sure, whatever...

Harrald

Nocki
18 december 2005, 16:45
tja.. ik gebruik nu al een aantal jaar van den hull. ik ben erop gewezen door maarten van helden ( www.tubefreak.com ) en gerbuik ze al heel lang dus zonder problemen. je zou ze even zelf kunnen solderen op maat. met wat goede plugjes. mischien ben je wel net zoveel kwijt als nieuw uit de winkel maar wel beter en op maat!

NOcki

SimonS
18 december 2005, 22:04
laat dat solderen maar aan anderen over Harrald, gezien je ervaringen in ander topic :D

Ibanez RuleZ
20 december 2005, 13:42
laat dat solderen maar aan anderen over Harrald, gezien je ervaringen in ander topic :D

try again dude... mijn gitaarsnoeren heb ik altijd zelf gesoldeerd en die hebben het nog nooit laten afweten ;)

maar goed, het aantal reacties is niet denderend hoog, jammer.

Harrald

Tubefreak
20 december 2005, 16:53
Er is van alles mogelijk. Maar ik zou ze zeker zelf maken, omdat je dan zeker weet dat het is zoals het moet zijn.

Je kunt gewoon gebruik maken van Tasker, Mogami, George L’s of iets anders. Maar zorg in alle gevallen dat de afscherming GOED is, dat je 2 aders hebt in de kabel, en het aantal pF/m onder de 100 ligt. Als je je hier aan houdt heb je leuke kabels!

Je zegt dat je stereo kabels wilt maken… kun je eens aangeven welke zaken je op welke manier je wilt aansluiten. Dan kan ik misschien nog wat tips geven over hoe je het best de kabels kunt solderen.

Gr. Maarten