PDA

View Full Version : Goede koop?



JorienR
17 december 2005, 19:23
License To Kill gaf me vanavond deze link:

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/elektrische-gitaar/8787034-strat-versterker-incl-gratis-pedaal.html?mode=tk&q=squier%20bullet

Ik vind 'm helemaal geweldig, en volgens mij is de prijs ook heel erg goed, aangezien het een special edition+versterker is.

IK BEN VERLIEFD OP DEZE GITAAR!

Wat denken jullie? Kopen of niet? Ik heb echt wat reacties nodig om mijn ouders mee over te halen!

Walternativo
17 december 2005, 19:43
JAK wat een slagplaat. Maar verder zou je voor datzelfde geld ook een Richwood strat (of een richwood les paul via ebay) en een Roland Cube 15 nieuw kunnen krijgen...

JorienR
17 december 2005, 19:46
Die slagplaat vind ik juist geweldig! Onderscheidt 'm weer van andere zwarte Strat's.
Maar toch wel het grootste voordeel vind ik de versterker die erbij zit. €180,- voor zo'n hele set is de ideale prijs voor mij ;)

sir_oinksalot
17 december 2005, 19:48
vind de slagplaat ook nog wel iets hebben
tis en blijft natuurlijk een squier, maarja je moet ergens mee beginnen, en het is in ieder geval beter dan waar ik mee begonnen ben ;)
van die ibanez versterkers heb ik al wel mindere dingen gehoord...

renier
17 december 2005, 19:52
vergeet niet dat er nog een tonelok pedaaltje bijzit. ok, het is allemaal geen proffesioneel spul, maar hier kun je je als beginner geen buil aan vallen. lijkt mij een leuke deal, en je kunt er best een tijdje mee vooruit.

ik zou ervoor gaan hoor. als de gitaar je aanstaat; doen.

Izegrim
17 december 2005, 20:18
Vind ik ook een mooie beginnersset hoor. Je kunt al behoorlijk raggen voor een klein beetje geld.

hoofd
17 december 2005, 20:30
Lijkt me ook een relaxed beginnerssetje, die amp heb ik ook gehad, voor een beginner best een leuke amp, met een vrij goed scheurkanaal. Ik heb er in ieder geval wel lol van gehad en overlast mee bezorgd :wink:

JorienR
17 december 2005, 21:40
Aah, super! Even overleggen thuis... en dan... wie weet staatie over een paar weken in m'n kamer... :-D

Orpheo
17 december 2005, 21:45
Aah, super! Even overleggen thuis... en dan... wie weet staatie over een paar weken in m'n kamer... :-D

als de set dan niet verkocht is he. en MOCHT ie verkocht zijn, ga dan niet een starterssetje kopen. die gitaren en dito amps zijn echt de crap van de bovenste beste plank. ik denk dat als je uit een IKEAtafelblad een gitaar zaagt deze nog beter bespeelbaar zal zijn dan een gitaar van een starterspakket, om over t0ne maar te zwijgen.

JorienR
17 december 2005, 21:54
Tja... het zal vast meer mensen zijn opgevallen dat €180,- niet veel is, dus ik loop idd wel het gevaar dattie weg is, ja...
Het starterspakket is ook al min of meer van de baan, ik kon zelf (als gitaar-noknow) ook nog wel inschatten dat dat flut is...
Oo, ik vind 'm zoo mooi!!