PDA

View Full Version : drumriffs gezocht



Tennek
17 december 2005, 16:09
weet er iemand waar ik drumriffs kan vinden op het internet ?
ik heb het dan over mp3's ffzo waar ik met men gitaartje flink kan meespelen 8-)
dank bij voorbaat en mijn excuses dat ik dit bij elektrische gitaren heb gezet ik zou nie weten waar het ander moest :-?

robert-gitarist
17 december 2005, 16:12
google zoeken?

Tennek
17 december 2005, 17:13
dat is moeilijker dan je denkt oor :-?

Dirk W
17 december 2005, 17:56
ik heb met guitar pro een riffje erin gezet en bass en begleidings gitaar. Werkt wel goed.
je kunt guitar pro vast wel ergens downloaden.
Meer weet ik niet
DIrk

Nicci
17 december 2005, 20:40
als je iemand met een Apple pc kent, moet je even de loops van Garageband als MP3 wegschrijven. loops genoeg.

Ic3gl0vE
18 december 2005, 18:35
steinberg Groove Agent misschien?

amon
22 december 2005, 23:37
www.audiofarm.cc

maarja, moet je wel uitgenodigd worden, net als gmail zeg maar. Ik krijg pas weer aan het eind van de maand nieuwe uitnodigingen als het goed is...

Daniël_san
23 december 2005, 16:02
Ben ik ook ''lid''. Ik heb drumkit from hell er vandaan gehaald.

Guitar Martijn
23 december 2005, 17:06
www.audiofarm.cc

maarja, moet je wel uitgenodigd worden, net als gmail zeg maar. Ik krijg pas weer aan het eind van de maand nieuwe uitnodigingen als het goed is...

Wat is dat precies?

Daniël_san
23 december 2005, 18:53
HEt is een site en forum waar je software vandaan kan halen in torrentformaat. Meer info mag ik niet geven anders krijgen we gezeur met de mods hier.....

hoofd
27 december 2005, 21:29
Het is dus een site die illegale software aanbied...hmm...

ontopic:
Ik heb vandaag een Zoom RT-323 aangeschaft, drum en bascomputer, met veeel presets in veeel stijlen met een aparte line-in voor je gitaar (moet je er wel een effecten ding of pre-amp oid voor gooien wil je een lekker geluid hebben) en zo kan je met jezelf jammen tot in de late uurtjes...ik heb er ook meteen maar een koptelefoon bijgekocht :wink: