PDA

View Full Version : Custom Audio OD100 cobo of CAE3+ preamp??



tnijland
17 december 2005, 14:06
Ik kan er maar niet van afblijven.... Ik zag laatst op gitaarmarkt een mooie Custom Audio OD-100 combo versterker met 4x10" speaker (ex-Landeau volgens de verkoper). Geweldig mooi ding om te zien!

Het lullige is dat ik net bezig ben mijn ultieme rackje samen te stellen. Helaas vraagt die kerel wel goud geld en dat is al het eerste (niet geringe) probleem. Het begrip en de logica thuis is inmiddels ver te zoeken. :-?

Dus nou zit ik toch een beetje te twijfelen. Zal ik nou 2 van mijn 3 preamps verkopen (Soldano SP-77 + Mesa Boogie Triaxis) of kan ik beter een CAE3+ preamp erbij kopen i.p.v. die OD-100 4x10" combo. Dan kan ik de Soldano namelijk wegdoen en kan ik de Triaxis (die toch eigenlijk ook wel heel erg goed en veelzijdig is) aanhouden. En ik kan stereo blijven spelen.... De CAE3+ heb ik al een keertje geprobeeerd en was gewoon heel erg goed. Ik hoop dat iedereen het nog kan volgen :D

Iemand kennis van beide apparaten en een goed advies voor mij:???: Wat zou de meerwaarde van de OD-100 combo zijn t.o.v. een goede stereo set (CAE3+, Rover & GMajor & Simul Class 295 eindtrap afgesteld door P. v. Weelden en die eindtrap klinkt echt mega goed).