PDA

View Full Version : ~ [ Bosch_and_ShaQ - Gateway_of_Infinity ] ~



Bewafaa
16 december 2005, 18:58
Dear consumers of beefcake products,

Bosch and ShaQ produced yet another unconventional type of new genetic modified beef.

Bosch: beginning - 1.20
ShaQ: 1.47 - end
Bass: Eric Cartman

Save as:
Gateway_of_Inifity (http://home.hetnet.nl/~boschracing/Gateway_of_Infinity.mp3)

http://www.geocities.com/alesk76/sp/cartman/carbcake.gif

We hope you enjoy this one

Feedback is appreciated.

Adios!

VHsologitarist
16 december 2005, 21:20
Vooral bosch heeft echt een unieke stijl, knap gedaan!!
Wat ShaQ beteft: tja.... die vox tonelab SE klinkt super man.. lekker spel van je!!

Keep up the good work
8-)

taylor
17 december 2005, 11:43
wat ik eigenlijk wil weten is hoe heb je die drumtracks gemaakt zijn dat sampels(loops) of waar komen die sounds vandaan/tot stand?

Roy K.
17 december 2005, 13:55
Coole jam!!! 8-)

Normaal valt me op dat Shaq altijd een paar razendsnelle licks heeft en Bosch zich qua tempo meer in houdt in jullie jams, dit keer is het omgedraaid. Speciale reden?

Stukje 1.20 tot Cartman doet sterk denken aan een Lane-nummer...

Sonno
17 december 2005, 17:29
Hey die backing klinkt lekker zeg, maken jullie die zelf?

Die solo's zijn niet echt mijn ding maar wel heel knap gedaan, het 'themaatje' klinkt wel gaaf. Gitaargeluidje van Bosch mag wat mij betreft wel wat ruimtelijker...

gitaarhaantje
18 december 2005, 18:38
Ik vind dat funky basline tje wel erg leuk....

Wat voor soort muziek is dit eigenlijk, ik bedoel het genre of is hier niet echt een naam voor.. zo ja.. zijn er meer (beroemde) gitaristen die dit spelen want ik wil er toch meer naar gaan luisteren.


Laurens

Bosch
22 december 2005, 12:01
@ VHsologitarist:
Thanx!!!!

@ taylor:
Drums zijn echt: ingespeeld door Neil Conti, (niet voor ons uiteraard maar het betreffen samples van >1minuut dus geen slap geplak maar echte 'human' afwisseling). In CWPA check ik de bpm en zoek daar basslines bij, meestal funky. Vervolgens wat doorspreken met ShaQ and that's it. Met name met de samplejacht moet je geluk hebben. Zeker bij onze jams valt of staat het met de kwaliteit van de samples.

@ Roy K.:
Thanx!!! Geen speciale reden. Toeval denk ik. Maar Shakeel gaat mij technisch inderdaad vlot voorbij. Shawn ... groot compliment; als je nog kunt achterhalen welk nr, laat het dan zeker even weten.

@ Sonno:
Zie taylor :)
Op mijn gitaargeluid zit voor het eerst sinds tijden reverb....daarvoor was het nog droger. :D

@ gitaarhaantje:
Ha Laurens, ik vrees dat er teveel zijn die dit soort muziek maken: mijn tips:
Shawn Lane - Personae en The Tri-tone fascination
Greg Howe - Dennis Chambers - Victor Wooten (2003-Extraction)
Patrick Rondat - Amphibia
Vitalij Kuprij Extreme Measures
etc.
Thanx!

Rgrdz,

~Bosch~

- Eric -
22 december 2005, 13:50
klinkt weer errug gelikt! Lekker funky! WTG 8-)

Predator
26 december 2005, 00:04
Mooie sounds dudes! Mono klinkt je Tonelab beter dan voorheen ShaQattack! Die duotone stukjes van Bosch zijn WREED!!! Such cruelty!!! Die backing is ook tof! Cartman kan zeker bassen :razz: ...

bluegate
27 december 2005, 23:24
Weer onnavolgbaar stukje werk! :-D
Moet zeggen dat ik het eerste stuk lekkerder vond dan het laatste stuk.
(niet dat ik ook maar iets van het laatste kan spelen :oops:)