PDA

View Full Version : Mankick (Amsterdam) zoekt bassist(e) óf gitarist(e)



Diederik 2
4 oktober 2002, 13:32
Wegens verschuivingen in de samenstelling van de band Mankick zoekt de band een bassist(e) óf gitarist(e). Deze band opereert in Amsterdam.


Mankick speelt rock, grunge en punk; enkel eigen werk. Enthousiasme wordt hoger aangeslagen dan virtuositeit. De gemiddelde leeftijd van de bandleden is 21 jaar.

Reacties naar 020-6911523 en diederikverzijl@hotmail.com

hoofd
4 oktober 2002, 16:17
Hey yo, ik speel gitaar en ik woon in Amsterdam. Wat is het niveau zeg maar waar jullie op spelen (ramonesniveau, satrianiniveau)? En hoe klinkt de muziek ongeveer die jullie maken (invloeden etcetera)?

Diederik 2
4 oktober 2002, 23:00
Inspiratiebronnen voor Mankick zijn oa. Radiohead, Nirvana, Sting, Skunk Anansie, Placebo en Placebo.

Ik zelf ben bijzonder weg van de Smashing Pumpkins.

Ik begrijp niet precies wat je met die niveau-aanduidingen bedoeld. De huidige muziekanten van Mankick hebben echter een degelijke muziekale achtergrond.

hoofd
6 oktober 2002, 14:38
Met niveau bedoelde ik of jullie wat powerchords achter elkaar plakken en er een leuke tekst overeen zetten, wat gewoon lekker rockt (ramones), of dat jullie supertechnisch bezig zijn en muzikale hoogstandjes voortbrengen (satriani). Helaas kan ik me niet echt vinden in jullie inspiratiebronnen (ik dacht zelf meer aan Ramones, Clash, en andere simpele Arrow-muziek). Denk niet dat ik dan geschikt ben voor jullie band. Veel succes verder toegewenst! :smile: