PDA

View Full Version : Slagplaat?



Higgle
15 december 2005, 23:14
Hallo, Ik wilde mijn slagplaat vervangen door een traanplaten slagplaat.... weet iemand hoe duur dit ongeveer is en waar ik zoiets op maat kan laten snijden of dergelijk?

Alvast bedankt.

Orpheo
16 december 2005, 00:12
gewoon bij bouwmarkt kopen, en met een blikschaar op maat knippen. ik zou, als t bv een stratplaat wordt, m niet te dun maken/houden oid, en m als onderdeel van de shielding mee nemen.

edit: kost niet eens zo heel veel.

no 1 hops
16 december 2005, 07:02
je kunt ook een figuurzaag gebruiken met zaagjes voor metaal.
heb ik zelf al enkele keren bij de hand gehad en werkt perfect.

outside
16 december 2005, 13:45
bestaat er ook niet zo'n speciale soort stickerpapier dat eruit ziet als traanplaat? zoals er ook van die glasraam stickers bestaan om op een ruit te plakken.

Robbert
16 december 2005, 15:50
bestaat er ook niet zo'n speciale soort stickerpapier dat eruit ziet als traanplaat? zoals er ook van die glasraam stickers bestaan om op een ruit te plakken.

Jazeker. ZElf gezien bij de Formido :D


Wanneer je je staalplaat zelf gaat zagen, oppassen hoor, want het zou wel eens scherp kunnen zijn!

Higgle
16 december 2005, 18:16
Ja, ik had zelf ook al het idee dat het wel eens scherp kon worden, maar hij komt op mn matzwarte explorer te zitten.. dus hij moet er goed ruig uitzien 8-)

Kim Wilson
16 december 2005, 18:26
Je kan em ook kant en klaar kopen bij Tonefactory.

Higgle
16 december 2005, 20:20
helaas dat ze er daar geen voor EXPLORERS hebben :???:

AlterEgo
16 december 2005, 22:20
gsrguitars.com ?

Random_hero
16 december 2005, 22:49
Blikschaar :???:
Dat is veelste grof!
Gebruik een Dremel!

X-Rated
16 december 2005, 23:27
Grove stukken met een blikschaar en daarna bijslijpen met een statische slijpschijf lijkt mij het meest precies. Je kunt preciezer te werk gaan als de slijptol stil staat en je de plaat beweegt.

Higgle
17 december 2005, 00:14
Helaas, dat bestellen van een prof site vaak duur is.. dus ben ik meer geneigd zelf te gaan proberen :)