PDA

View Full Version : Reverend gitaren: ervaringen?



Marc Oblivian
4 oktober 2002, 09:13
Hey mede-gebruikers,

Nou de titel says it all...
Ben op zoek naar een nieuwe gitaar en heb die Rev-dingen op internet zien staan (www.reverenddirect.com;check vooral het model met vlammen ff....) Lijken mij hele goede gitaren en het is weer 'es wat anders..
Vooral het model met humbuckers trekt me wel: zijn ook naar single coil te schakelen, dus errug veelzijdig en dat voor een redelijke prijs.
Probleem: geen dealers in NL (dichtsbijzijnde in Duitsland). Dus als iemand ervaringen met deze gitaren heeft, dan hoor ik het graag.

Senks..

Marc

Neals
4 oktober 2002, 09:40
ik heb ervaring met deze gitaren, en ik moet je eerlijk zeggen... ze zijn erg toppie, klinken lekker etc. etc.

maar geloof dat waveworld dealer is van reverend.

Marc Oblivian
4 oktober 2002, 13:57
Dank je; zal m'n licht er eens opsteken...

Neals
4 oktober 2002, 15:18
kijk anders eens op waveworld.nl

weet trouwens niet offie nog dealer is

Marc Oblivian
7 oktober 2002, 11:59
Zat trouwens laatst naar een klippie van Queens of the Stone Age te kijken en verdomd: volgens mij speelde hij op precies hetzelfde gitaartje als wat ik bedoel. Wat betreft het geluid zat het bij hem wel goed, maar ja....wel gemixed enzo, dus daar kan je nie echt helemaal op afgaan....toch??
In Duitsland zijn ze trouwens wel effies goedkoper...en in Amerika al helemaal (ongeveer 400 Euro!!!)

moretel
7 oktober 2002, 13:13
Ik heb een tijdje terug eens een concert gezien van Garbage en die gitarist pakte in elk nummer een andere Reverend. Ik heb erzelf wel op gespeeld bij Waveworld en het voelde goed aan, er zit alleen niet zoveel hout in de body volgens mij.
Ik vond voor mezelf indertijd de prijs wat aan de hoge kant maar kwalitatief zijn het beste gitaren.

Marc Oblivian
10 oktober 2002, 09:36
Neeh...zit inderdaad niet zoveel hout in de body...da's juist het geinige: het is een semi-hollow. Is wel apart dus, plus dan al die schakelmogelijkheden en het feit dat je ze niet zo heel vaak ziet + ziet er goed uit....zit er toch hard aan te denken om er een aan te schaffen....
Maareeh eerst effe proberen :smile: