PDA

View Full Version : EEEEP!



Moonchild
3 oktober 2002, 19:14
*huppelt ongeduldig in het rond*
Waar is Bass Connection?
Er staat daar een... ohnee, ik bedoel, er is daar helemaal niks te zoeken :grin:
iig geen uv7p.. ehh D'oh
waar is bass connection?

Moonchild
3 oktober 2002, 19:16
ok al gevonden n/m

signsofzodiac
3 oktober 2002, 19:20
Hey, die moet ik nog hebben... Leuk voor naast m'n UV777PBK. De ultieme combinatie! :smile: Nooit vertellen zulke dingen :wink:

Ibanez RuleZ
3 oktober 2002, 19:25
ik denk dat ze daar een foutje hebben gemaakt, dat kan niet, of hij moet in een zeer beroerde staat verkeren!

harrald

signsofzodiac
3 oktober 2002, 19:27
IT'S MINE, I TELL YA, MINE :smile: Nou, dat wordt bellen morgenvroeg wie de gelukkige eigenaar wordt. Wie het eerst komt.... :smile:

Moonchild
3 oktober 2002, 20:42
EY! jij hebt al een 777pbk! das nie eerlijk!

Braindead
3 oktober 2002, 22:18
signsofzodiac je bent een lul als je hem voor die jongen zijn neus wegkoopt! Een beetje respect voor je mede gitaarforum people.

Fenisi
3 oktober 2002, 22:27
Jah doe da nie ventje.. of of.. ik wor boos..

Moonchild
3 oktober 2002, 22:41
Ik heb me gieter te koop gezet, maar ik denk dat tegen de tijd dat ik het geld heb, die universe alweer verkocht is aan een ander, dus signsofzodiac, you better get that guitar ok? :grin: dan blijft ie in ieder geval in de "familie" als het ware :grin:

mijn universe komt nog, ik ben behoorlijk geduldig als het op dit soort dingen aan komt.
Wel zeer ZEER spijtig dat ik juist op DIT moment geen zakcentje apart heb liggen

we duimen voor je zodiac!

Fenisi
3 oktober 2002, 22:49
ow dan is het wel goei..

Anders Destium
3 oktober 2002, 23:11
Ik wil wel even zeker weten dat iemand er met deze gitaar vandoor gaat, anders laat ik mijn nieuwe amp nog even rusten :wink:
Stel je voor zo'n Universe en daarnaast een Jem7vWH
Als ik een 7-snaar koop is het eigenlijk hoe dan ook een Universe, en dan het liefste de 7BK (met groene inlays en pickups) of toch echt wel deze :grin:

Moonchild
3 oktober 2002, 23:38
uv777bk vind ik wel de mooiste uv, jammer dat je uv's niet zo vaak tweedehands ziet, maja, das ook weer het teken van een goeie gitaar he

Raffel
4 oktober 2002, 13:08
da klopt! Ik wil ook zo'n BK!!!

Woonde ik maar in de States *zucht*

signsofzodiac
4 oktober 2002, 13:26
I'm just f*cking with ya. Zou het niet in mijn hoofd halen om em weg te kapen als iemand zijn zinnen er op heeft gezet. Die witte komt nog wel een keer. Eerst een multicolor :smile:

Casey
4 oktober 2002, 13:45
En , wie heeft hem nu gekocht , of waren ze een 1 vergeten voor de prijs te zetten :smile:

signsofzodiac
4 oktober 2002, 14:45
Hij is al weg... :sad: In een dag! Wie heeft hem?

Anders Destium
4 oktober 2002, 15:29
Ik niet :sad: , de prijs was ook bizar laag...
dus iemand heeft hem vast gelijk gesnaaid :smile:
Als je de keuze hebt tussen een bloedmooie Universe en een modale RG-7 snaar, welke kies je dan?
Grote kans dat of een handelaar hem heeft of een verzamelaar die wel de tijd heeft. Ik vind wel vaak dat winkels hun voorraad slecht bijhouden. Toen ik voor mijn PGM ging stond er op de site dat ze ook een Jem7 BSB hadden, dat leek me ook wel wat... Kom ik daar, hebben ze hem al een tijdje niet meer. Ik die pgm meegenomen, maar hij staat nog steeds op hun site. En de supermooie 2ehands soloist die ze hebben staat er dan weer niet op...
Gelukkig had ik vantevoren gebeld :smile:

Raffel
4 oktober 2002, 15:30
maar TOCH is ie weg...

Anders Destium
4 oktober 2002, 15:31
maar dat was bij Dijkman in Amsterdam btw
Bij bijvoorbeeld RockPalace staat er helemaal niets op, dat is helemaal extreem.
En als je meelt melen ze niet terug (nu net wel over de gitaar die ik bij ze heb gekocht gelukkig).

Lordhar
6 oktober 2002, 11:20
Hi Anders :smile:

Ik was jullie voor. Donderdagavond zag ik de advertentie staan, vrijdagochtend gebeld zodat hij hem zou bewaren, en vrijdagmiddag opgehaald.

Hij verkeerd in zeer goede staat. Paar kleine beschadigingen (minimaal). Wat mij het meest verbaasde is dat hij toch heel anders speelt en aanvoeld als mijn UV7BK.

Cheers,
Harry.

signsofzodiac
6 oktober 2002, 12:33
Gefeliciteerd!!! Te gekke plank. Mijn tijd komt nog wel... Zit ook een volledig andere nek op als de UV777PBK. Deze heeft nog geen AANJ.

Anders Destium
6 oktober 2002, 17:44
Leuk factje voor de liefhebber: Hij zat eigenlijk achter mijn PGM aan :grin:

Lordhar
6 oktober 2002, 17:49
:smile: Op dit moment is een PGM500 mijn main gitaar, en ik zat al meer dan een jaar de prijs van die PGM90 in de gaten te houden. Helaas zakte die niet.

Mocht je hem weg willen doen.... :smile:

Harry.

Moonchild
6 oktober 2002, 20:09
gefeliciteerd man!

alleen ff een vraagje, welke vind je beter, de uv7pwh of de uv777pbk?

en waar kan ik de pgm models zien? ik kan alleen die gare pgm30 vinden

Anders Destium
6 oktober 2002, 20:22
Je kunt alle hier genoemde gitaren vinden op:

http://www.ibanezregister.com/
en dan de gallery...

Voor een mooier plaatje van de pgm90ham die ik heb: http://www.ibanezrules.com/images/gallery/pgm90_3.jpg

signsofzodiac
6 oktober 2002, 22:26
De UV777PBK is definitely beter. Zeker de hals die op de hogere posities veel beter te bereiken is door de all access neck joint. Plus dat ie er veel g*iler uit ziet (als je daar van houdt :smile: ). PU's zijn geloof ik hetzelfde

Lordhar
7 oktober 2002, 12:06
Well, ik heb een uv7pwh en een uv7bk. (niet de nieuwere 777 dus). Op de uv7bk had ik de tremolo geblokked en daar zitten 0.10 of 0.11 snaren op. Op de uv7pwh is de tremolo strak gezet met 5 veren, en zitten 0.09 snaren.

Op dit moment speelt de uv7pwh een stuk lekkerder. Komt waarschijnlijk omdat de snaren nieuwer zijn, en omdat het spelen natuurlijk lichter gaat door de 0.09's.

Ik ga op een van de twee universes de elementen vervangen door andere dimarzio's (waarschijnlijk evolution 7 en air norton 7). Ben er nog niet uit op welke ik dit ga doen. Ik ga er niet van uit dat deze elementen ergens op voorraad liggen in nederland, dus zullen ze besteld moeten worden. (bedoel hiermee dat wanneer deze elementen in het groen hier ergens liggen, ik natuurlijk de uv7bk ga vervangen etc.)

Groeten,
Harry

Harry
7 oktober 2002, 12:18
beste Lordhar, zou je aub niet meer met 'Harry' willen ondertekenen? :smile: Straks denkt iemand dat ik op een Ibanez speelt, ik zou de straat niet meer op durven!!!

:grin: :grin: :grin:

Anders Destium
7 oktober 2002, 12:21
Die groene elementen zijn wel de bom natuurlijk :grin: