PDA

View Full Version : BASSIST GEZOCHT!!!



marioverkerk
3 oktober 2002, 19:03
Hallo,

Wij (Gitarist en Drummer) zoeken een (beginnende) bassist die het leuk vindt om met ons te oefenen/spelen. We wonen in Elst, dat ligt tussen Arnhem en Nijmegen.

Groeten
Mario Verkerk

dikkie dik
6 oktober 2002, 20:48
kben ervaren bass maar kom ff met meer info,,,, leeftijd muzieksteil apparatuur

marioverkerk
6 oktober 2002, 21:35
Wat meer info:

We zijn 17 (gitarist) en 18 (drummer)
We hebben (nog) geen oefenruimte maar zoeken wel hard, we spelen dus nu bij de drummer thuis. Apparatuur is ook nog minimaal net genoeg vermogen voor mij (gitarist) om boven de drum uit te komen (ik heb een electrische gitaar mocht je het willen weten). Daarom zoeken we eigenlijk ook naar een begginende bassist, omdat die waarschijnlijk ook nog niet zo veel en grote apparaten heeft. Maar als dit oke is laat het dan horen. We zitten echt op een bassist te wachten!

marioverkerk
6 oktober 2002, 21:40
oja muziek stijl, eigenlijk gewoon een beetje normale muziek, dus (nog) geen dikke distortions en zo... We spelen o.a. Otherside van RHCP, heel cool Het is een nacht van Guus Meeuwis (haha) van Dik Hout -Stil in mij, life - Overcome enz enz dat soort muziek. Willen wel beetje rock-pop gaan spelen, zoals Red hot chilli peppers.

Wat versta je onder ervaren als ik vragen mag?

Hoe lang speel je dan al?
Welke stijl?

dikkie dik
8 oktober 2002, 19:31
3 jaar , speel veel van flea, ik vind vooral stone sour, slipknot, nirvana, wel mooi. die dingen van flea kan ik nog wel makkelijk aan, moet niet veel moeilijker worden , maar lukt vast wel
15 jarig


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dikkie dik op 2002-10-08 19:33 ]</font>

marioverkerk
8 oktober 2002, 20:10
we spelen ook een nummer van Nirvana en ik houd daar ook van van die muziek.
Waar woon je eigenlijk???
Misschien kunnen we iets afspreken...
oja, wat voor apparatuur heb jij?
Heb je ervaring met in een band spelen?

dikkie dik
8 oktober 2002, 20:19
kspeel in meerdere bands, genoeg vermogen, een klein versterkertje op een pioneer 4x 300watt moet voldoende zijn, en het klinkt nog godverre goed ook
kheb namelijk geen zin om met mijn hartke 7000 te gaan sjouwen, en goliath III kisten.
voor optredens gebruik ik die alleen of mijn mini kist, D.I ofzoiets, geen versterker nodig direct op mengpaneel

ik woon in didam, in de buurt van arnhem 10 minuutjes met de trein dusss

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dikkie dik op 2002-10-08 20:26 ]</font>

Fluffy
16 oktober 2002, 18:43
ik woon in didam, in de buurt van arnhem 10 minuutjes met de trein dusss




25 :smile: