PDA

View Full Version : Warmoth gitaren



Grandma_Placenta
26 oktober 2001, 22:57
Heeft iemand van jullie ooit een gitaar gebouwd van Warmoth onderdelen?? HOe is dit bevallen? Ik ben namelijk van plan om een Jaguar te bouwen van warmoth onderdelen.

Ditmar
27 oktober 2001, 15:16
Voor een Jaguar heb je auto-onderdelen nodig, geen gitaaronderdelen. Maar dat boeit niet. Wat ik effe wou zeggen is dat er ook andere merken zijn die losse onderdelen van de merken zelf verkopen (dus Ibanez nekken, PRS bodies, Fender tremolos). Dan hoef je dus geen ripoffs van Warmoth te kopen, maar kan je gewoon een 'echte' bouwen. Ik zal een keer een paar URL's voor je opzoeken (als ik tijd heb)

Grandma_Placenta
28 oktober 2001, 11:28
JA ik heb t hier dus over de FENDER Jaguar he, een gitaar dus. En ik wil geen ibanez, prs, of weet ik wat, IK WIL EEN JAGUAR, en het maakt mij niet zoveel uit dat het rip-offs zijn, een echte fender jaguar vind ik nooit linkshandig. Maar als je een site weet waar ik originele fenderonderdelen kan vinden, zou ik dat wel okee vinden.

Cees van Bavel
3 maart 2002, 22:02
Ja, ik heb er in totaal zeven. Dat zegt al genoeg. Topklasse bodies en halzen!

Grandma_Placenta
3 maart 2002, 22:34
en hoeveel kost dat nou ongeveer in totaal met bouwen en alles erbij als ik t vragen mag??

Cees van Bavel
5 maart 2002, 11:56
Op 2002-03-03 21:34, schreef Grandma_Placenta:
en hoeveel kost dat nou ongeveer in totaal met bouwen en alles erbij als ik t vragen mag??


Toch al snel zo´n 4000 à 5000 NLG per stuk. De thrift shop bodies en halzen zijn iets goedkoper, ook mooi spul