PDA

View Full Version : Engl E530 soundclips



Thom TK
14 december 2005, 13:55
Ik wou graag wat Engl E530 soundclips horen, aangezien de meningen over deze preamp zeer verdeeld zijn...
Wet iemand een goede site hiervoor?

FrankS
14 december 2005, 14:00
http://www.rocksolidamps.com/sounds.php

mijnechtenaamisalvergeven
14 december 2005, 15:28
http://www.access-denied.nl

Thom TK
14 december 2005, 15:50
Thanks!

Mijnechtenaamisalvergeven (godver wat een lange naam): Zijn alle drie de MP3's opgenomen met de/een Engl E530?/
Dat klinkt wel fucking goed!
De muziek ook btw :D

mijnechtenaamisalvergeven
16 december 2005, 22:42
Ja, allemaal opgenomen met een 530 icm een 840 eindtrap.
Is al wel een tijdje geleden. ik geloof een jaar of drie.

We zijn pas in de excess studio's geweest voor de opname van een nieuwe cd. (nummers staan nog niet op de site) Ik zal wel even kijken of ik nog wat clips van deze opnames heb liggen waar alleen de gitaren op staan en waar met protools nog niet veel aan versleuteld is. Dan kun je misschien een iets beter beeld krijgen van de sound.

Thom TK
19 december 2005, 21:50
Ja, allemaal opgenomen met een 530 icm een 840 eindtrap.
Is al wel een tijdje geleden. ik geloof een jaar of drie.

We zijn pas in de excess studio's geweest voor de opname van een nieuwe cd. (nummers staan nog niet op de site) Ik zal wel even kijken of ik nog wat clips van deze opnames heb liggen waar alleen de gitaren op staan en waar met protools nog niet veel aan versleuteld is. Dan kun je misschien een iets beter beeld krijgen van de sound.

Ja das wel een goed idee!
Bij voorbaat danK!

Thom TK
19 december 2005, 21:51
Ja, allemaal opgenomen met een 530 icm een 840 eindtrap.
Is al wel een tijdje geleden. ik geloof een jaar of drie.

We zijn pas in de excess studio's geweest voor de opname van een nieuwe cd. (nummers staan nog niet op de site) Ik zal wel even kijken of ik nog wat clips van deze opnames heb liggen waar alleen de gitaren op staan en waar met protools nog niet veel aan versleuteld is. Dan kun je misschien een iets beter beeld krijgen van de sound.

Ja das wel een goed idee!
Bij voorbaat danK!