PDA

View Full Version : omgeving heerlen / maastricht 22 jaar gitarist aangeboden



john.3001
13 december 2005, 15:20
test 1,2

john.3001
13 december 2005, 15:20
Hoi,

Ik zal me ff voorstellen:

Ik ben Johan, 22 jaar, speel sinds m'n 13e gitaar. Maar heb t een tijdje laten liggen (bas + drumstel gekocht), en ben vanaf m'n 19e weer wat intensiever ermee begonnen. Ik speel ongeveer 3 kwartiertjes per dag (heb weinig tijd), en ben het beginnersniveau wel ontstegen, maar ben geen Steve Vai..

Mijn gear:
fender standard strat (mex) met sperzels en texmex elementen
epi lp standard + met sperzels en SD 59 in de brug (en mss ooit nog een duesenberg p90 in de nek)
dunlop wah > boss superoverdrive > bigg muff > digitech digidelay
+ mss nog proco rat...
roland cube30

Ik ben niet van plan binnenkort een duurdere amp of meer/andere gear aan te schaffen omdat ik er gewoonweg geen geld voor heb...

Mijn muzikale voorkeur kan opgesplitst worden in een aantal categorieen:
1) klassieke pop, rock en blues: dire straits, thin lizzy, zz top, stones, acdc, thoroughbread, srv
2) wat meer contemporary (indie) shit: franz ferdinand, bloc party, arcade fire (anyone?), von bondies, hives
3) stevige rock: motorhead, QOTSA, datsuns

Zou graag willen beginnen in coverbandje om daarna eventueel eigen nummers te schrijven.. Let op: dit is puur een hobby! dus 1x per week of minder oefenen is wat mij betreft ok + de gezelligheid (bier) is heel belangrijk en dan af en toe ook nog optreden natuurlijk

nog geen rijbewijs (aiaiai, geen ca$h), dus voorlopig alleen in omgeving heerlen/maastricht..

ben je op zoek naar een gitarist die rhythm en af en toe een lead-partijtje voor zijn rekening kan nemen en staat gezelligheid bij jou hoog in het vaandel, laat dan ff wat horen...

oliver538
6 februari 2006, 13:19
Hi Johan,

ben je nog steeds op zoek naar een band?

Wij zijn een beginnende band, en nog op zoek naar een tweede gitarist, voor afwisselend lead en slag gitaar.

De band bestaat momenteel uit zanger, bassist, drummer en gitarist (allen tussen 20 en 24 jaar). We spelen covers in de stijl van RHCP, Franze Ferdinand, Coldplay etc. Eigen werk zit in de planning.

We repeteren in Ulestraten.

Heb je interesse, stuur ff een mailtje naar oliver538@gmail.com

Greetz,
Oliver