PDA

View Full Version : dumb



nevermind
2 oktober 2002, 21:49
weet iemand nog een site waar goeie beginnerlessen staa, want ik probeer al 3 maanden een liedje te spelen, heb geen les (woon in gat zonder leraar - dacht er een een gevonden te hebben met advertentie,"een gitaar-leraar", maar die kon zelf niet eens gitaar spelen). Verder speelt geen van mn virneden, kennissen, familie gitaar of bass o.i.d. dus HELP!!!!!!!!!!!!!!!!

(anders komt er geen nieuw nirvana-achtige band en das toch ook balen)

nevermind
2 oktober 2002, 21:51
sh*t dubbel gepost
excuuz

(tips zijn welkom)

PeArLjAm
3 oktober 2002, 13:54
(anders komt er geen nieuw nirvana-achtige band en das toch ook balen)


Hmm das maar de vraag of wij dat willen :grin:

Rutger
3 oktober 2002, 14:03
Mee eens.

Zeg, als je wilt dat we je een goede gitaarleraar voorschrijven zul je je eerst van je dwaalleer moeten bekeren.

Ik krijg een beetje de balen van al die beginnende gitaristen die allemaal op Kurt willen lijken. Ga eens muziek maken.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rutger op 2002-10-03 14:04 ]</font>

Rutger
3 oktober 2002, 17:15
Maar da's niet vervelend bedoeld hoor. Het is gewoon dat er meer is buiten Nirvana wat zeker het spelen waard is.

Les nemen is altijd goed, beter dan uit een boek leren. Ik heb 8 jaar bij een muziekschool gitaarles gehad, maar het is beter om een leraar te vinden die je lesgeeft naar eigen voorkeur. Ik had een klassiek gitaarleraar die me jazz probeerde te leren (omdat ik dat wilde), maar datwerkt niet goed.