PDA

View Full Version : reparatie electrische gitaren.



Duane
2 oktober 2002, 16:15
Hoi
Ik heb een oude waardevolle Fender Strat. Hij is opzich in goede staat, maar het kan beter! Zeker nieuwe frets en er moeten een aantal dingen goed worden afgesteld. Wie kent er een goede reparatiefirma/echte vaklui die mijn Fender Strat in perfecte staat kan brengen???

BLOK182
2 oktober 2002, 16:19
Vox Humana!!!!! zie http://www.voxhumana.nl

Duane
2 oktober 2002, 16:34
Dank je! Heb je ervaring met voxhumana?? Ziet er goed uit op die page trouwens!
Greetz

IJzerbroot
2 oktober 2002, 16:40
Vox Humana, wat mij betreft de ideale zaak, die gasten nemen de tijd voor je, zijn niet te beroerd om wat extra's te doen en ook ik als stumperige beginner word er serieus genomen(okee elke klant lvert geld op maar toch , zie feedback ofzo). Maar bovenal: het zijn vaklui! Nee, helaas ben ik niet gesponsord door ze....want ze bouwen heeeele mooie gitaren daar.

BLOK182
2 oktober 2002, 16:52
ik heb geen ervaring met vox humana, maar er zijn hier een hele hoop forumgebruikers die wel (positieve) ervaringen met hen hebben.

Luca P
2 oktober 2002, 18:01
Ik breng binnen kort mijn Les Paul naar Piet Visser in Egmond Noord Holland. Er moeten waarschijnlijk nieuwe frets op of ze moeten gevlakt.
Piet schijnt ook voor mensen als Akkerman te werken.
Dus dat lijkt me wel ok.

JV
2 oktober 2002, 18:07
het schijnt inderdaad een goeie zaak te zijn. verwacht alleen niet veel van mailen, dan krijg je een mail terug met zeer weinig info en eigenlijk veel nutteloze info.

bellen werkt wel heel goed trouwens