PDA

View Full Version : Gezocht: Line6 POD XT



X-Rated
12 december 2005, 10:19
Na veel over en weer gezeik is het dan eindelijk tot een eind gekomen. De Melodie wil mij geen POD XT leveren.

Nu vroeg ik mij af of mijn mede forum gebruikers er eentje hebben en deze willen verkopen. Zo ja: PM me maar :)

Hebben mensen anders tips waar ik zo'n apparaat nieuw kan scoren voor minder dan 300 eury.

Alvast bedankt voor het meedenken :)

Kaboemba
12 december 2005, 11:22
:???: :???:

Kan je dit niet ergens bij gezocht onder gitaarmarkt/effecten plaatsen.

En hier een winkel afkraken zonder verhaal erbij is ook heel stoer :roll: , of het moet feedback zijn :-D

Les Paul
12 december 2005, 12:15
www.guitarbargains.com

X-Rated
12 december 2005, 13:55
Ow ik wil best het verhaal vertellen hoor :) Maar gezocht is alleen voor muzikanten / bands dacht ik :S Dus ik probeer het hier, als hij verplaatst wordt merk ik het vanzelf.

Het verhaal:

Begin augustus kwam ik bij mijn lokale muziek winkel om eens wat spulletjes te bekijken. Mijn oog viel op de Bosch metalzone. Ik dacht hiermee iets leuks in huis gehaald te hebben maar het was eigenlijk helemaal neit wat ik zocht, mijn fout. Ik ga terug naar de winkel, geld terug doen ze niet maar ik mocht hem zeker ruilen tegen iets anders. Ik koos de POD 2.0 en deze zou voor mij besteld en geleverd worden binnen een week. Ik kom een week later terug en er was niets. Ik dacht: ach dat kan een keer gebeuren. Een week later was hij nog steeds niet aangekomen, maar ik had inmiddels vernomen dat de POD 2.0 ook niet was wat ik zocht en kon (geluk bij een ongeluk) de order omzetten naar een POD XT. Dit was allemaal geregeld en eindelijk waren er dan wél goede afspraken gemaakt en iedereen wist waar hij aan toe was. Wederom was het apparaat niet geleverd op de afgesproken datum. Ik werd hier nu wel goed ziek van want we praten over inmiddels 2 á 3 maanden verder. Ik geef de man nog één kans want ik zit na dat probleempje met de Metalzone nog steeds vast aan een krediet. Ook nu werd het apparaat niet geleverd. Na wat maitljes gestuurd te hebben waarin ik naar mijn mening absoluut niet offensief naar voren kwam, besloot mijn moederlief ook maar eens mee te gaan. We komen de winkel binnen en ik citeer het gesprek:

"Goedenavond, u weet vast wel waarom wij hier zijn"
- "Ja dat weet ik"
"Goed dan kunt u ons vertellen of u hem al heeft"
- "Nee ik heb hem nog niet"
"Dan vind ik dat we maar eens moeten gaan praten over een oplossing"
- "Ja, je kunt je geld terug krijgen en je hoeft hier niet meer terug te komen"

Hierna heeft mijn moeder mij maar ff naar buiten gestuurd want ik had het zogezegd niet meer. We werden zonder reden uit de winkel verbannen en de man kwam met argumenten die niet sterker waren dan "Dit is mijn zaak en ik bepaal zelf aan wie ik verkoop". Vervolgens kreeg mijn moeder te horen (die voor de allereerste keer in die winkel stond) dat zij ook de winkel mocht verlaten en niet meer terug hoefde te komen. We vroegen waarom hij niet eerder ermee gekomen was dat het leveren niet ging en ik hem ergens anders zou moeten halen: daar moest ik zelf mee komen, en dat heb ik gedaan. De vraag waarom ik dan niet gewoon m'n geld terugkreeg: daar moest ik zelf om vragen, en ook dit heb ik gedaan.

Waarom ik deze reactie onbegrijpelijk vind, wij zijn als klanten heel beleefd gebleven en we kwamen met de terechte vraag waar we nou aan toe waren na 4 maanden wachten. De meneer van de melodie bleef beloftes maken en ze niet nakomen, om er maar van de te zwijgen dat hij ook nog een liegt over de reden. Ondanks dat heeft hij nooit een kwaad woord gezegd en is ook altijd beleefd gebleven, tot afgelopen vrijdag.

Kaboemba
12 december 2005, 16:15
Okee helemaal goed, afbranden die zaak :-D

Maar ik bedoel niet onder gezocht op het forum maar onder gitaarmarkt op gitaarnet.
Btw ik heb de pod XT live gehad en vond het helemaal niks, nou okee helemaal niks is overdreven maar vergeleken bij wat ik nu heb is het prut.

Maxxas
12 december 2005, 16:25
mmm, wat heb je nu dan?

(ben héél benieuwd)

Maxxas

X-Rated
12 december 2005, 16:25
Njah ik heb mijn conclusie getrokken uit materiaal van o.a. Bloodline. Ik vond dat het allemaal errug goed klonk.

Mijn doel met het apparaat:

- Goede kwaliteit opnames kunnen maken (wij gebruik zelf crap mics + mixer voor de Marshalls).
- Thuis ook gitaar kunnen spelen zonder mijn versterker telkens mee te hoeven slepen.
- Subpuntje opnames: ik kan er makkelijk mee opnemen om vervolgens te gaan expirimenteren met mijn eigen riffs.

Het is dus niet zozeer bedoeld voor live. Ik heb nu helemaal niets in de vorm van digitale modules. Just me, my amp and my guitar.

Bloodline
12 december 2005, 16:29
bij peter verspuy is hij niuew 325 dus tjah

pauld
12 december 2005, 17:45
Ik heb ook vorige week POD XT nieuw gekocht voor EUR 325

Bij Key Music in Rotterdam

Ibanez RuleZ
12 december 2005, 19:17
fijne muziekzaak zeg... ik vraag me trouwens ook af of je uberhaubt zo'n policy mag hebben van "geen geld terug, maar krediet", volgens mij mag dat namelijk niet... maar er zitten wel een paar juristen op het forum, dus dat zou je eens aan hen moeten vragen (weet niet wie dat waren, stratman ofzo???)

maar goed, dit is jammerlijk.

Harrald

X-Rated
12 december 2005, 20:52
Ja het is inderdaad heel erg zonde. Ik heb nu ook gewoon eerder het gevoel dat je beter behandeld wordt bij een postorder bedrijf :P Jammer maar waar. Toch maar hopen dat ik hem ergens anders voor een leuke prijs kan krijgen :)

Dirk_Hendrik
12 december 2005, 20:56
Een beetje heen en weer wegend of dit nou een spam topic is of een afkraaktopic :roll:

Eigenlijk gewoon geen trek in dit soort éénzijdige (ik heb de mensen van Melodie nog niet gehoord) topics.

Topicstarter kan me PM-en als hij een goede reden vind waarom dit topic open zou moeten blijven.