PDA

View Full Version : ̀emand bekend met Shine gitaren.



alhambra
2 oktober 2002, 12:56
Ik zag bij Huub Boel het merk Shine ziet er erg interessant uit maar kan er weinig over vinden 2 reviews op harmonycentral en verder niks. Iemand ervaring met dit merk. Nee ik ben niet weer opzoek naar een andere gitaar maar ik vroeg me het gewoon af en wie weet dat toch maar weer een gitaar erbij hehehehehe :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: alhambra op 2002-10-02 13:06 ]</font>

IJzerbroot
2 oktober 2002, 16:49
Nog noooooit van gehoord....geen B merk van een of andere grote gitaarfabriek??

JV
2 oktober 2002, 16:51
tis zo lastig om ff te googlen he :razz:

http://www.saein.co.kr/2002/eng/index-e.html

JV
2 oktober 2002, 16:53
ziet er trouwens wel mooi uit, vraag me af of ze ook klinken

Ibanez RuleZ
2 oktober 2002, 16:59
ze maken wel gebruik van redelijk goed hout (naast basswood): Korina. is tamelijk zwaar als ik me niet vergis. zien er zeker wel leuk uit!

het enige dat jammer is, is dat de 7 snaren allebei 22 frets hals hebben, stelletje prutsers! anders waren het denk ik wel gitaren die de moeite waard zijn om nog een keer te bekijken!

harrald

Rubenios
2 oktober 2002, 21:17
Shine gitaren roeleren! Ik bevind me ongeveer iedere week bij Huub, ik kan het weten... Hij heeft net een signature serie van Gordon Groothedde gereleased en het zijn echt hele goeie (Handmade) gitaren, dus geen massa productie

alhambra
3 oktober 2002, 07:52
Zolang je niet bij Huub werkt geloof ik je
:grin: .

Rubenios
3 oktober 2002, 11:06
Had ik wel gewild :smile: maar helaas was geen plaats :grin:

Grretz, Rubensio

Harry
3 oktober 2002, 11:33
zien er goed uit, leuke modellen ook. Zijn ze duur?

Ibanez RuleZ
3 oktober 2002, 11:46
je bent me voor, dat wilde ik ook al vragen

harrald

Fenisi
3 oktober 2002, 13:13
Jah ze zien er mooi uit

Rubenios
4 oktober 2002, 10:38
Ze vallen wel mee van prijs, ligt eraan of het een custom model is of niet... die lui van Shine weten wel goed hoe ze custom modellen moeten bouwen :smile: die zijn dus ook wel wat duurder maar in verhouding tot bekende gitaren een stuk goedkoper (charvel, jackson etc.) Ik heb bij huub op de Gordon G. gespeeld en ik geloof dat dat ding 1700 Euro kostte... Jammer dat de gitaar niet zo mooi is (vind ik hoor...) hij speelt wel lekkel...

GReetz,
Rubenios