PDA

View Full Version : Fender Strat.



guitardude
11 december 2005, 19:15
test

guitardude
11 december 2005, 19:15
Ik ben al een behoorlijke tijd opzoek naar een 2de hands Fender Strat.
Het liefst met humbucker in de brug positie maar ik kan ook de standaard single coil vervangen door een SD hot rail bijvoorbeeld. :)

Nu zag ik een mooie gitaar op gitaarmarkt.nl:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=52209
Fender Strat American uit 2001, nieuw en met koffer.

Nu is mijn vraag? Is dit een normale prijs voor deze gitaar in deze conditie of kan er nog best wel wat van af?

Hebben jullie overigens nog tips voor als je een 2de hands gitaar gaat testen. (is al vaker gevraagd, maar toch, misschien voor deze gitaar specifiek)

:)
Pic:
http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p52209n1.jpg

guitardude
11 december 2005, 19:16
dubbelpost :oops:

Sebman
14 december 2005, 01:52
Ik heb krek dezelfde (zalig ding overigens), maar nieuw gekocht voor 1060 euro


lijkt zeer ok, me dunkt
maar ga zowieso wel ff testen he

second opinion?

Sebman
14 december 2005, 01:55
naast de kwestie, doch: wie legt er zen gitaar nu buiten op de koer om fucking foto's te trekken...djeezes, sicko :sneaky:

Utreg
14 december 2005, 11:17
naast de kwestie, doch: wie legt er zen gitaar nu buiten op de koer om fucking foto's te trekken...djeezes, sicko :sneaky:

hehe, wilde ik net zeggen :D

Stratman70
14 december 2005, 12:05
+1

Stratman70
14 december 2005, 12:06
+1

taylor
14 december 2005, 12:21
misschien is dat wel een foto waar die strat gevonden heeft bij het grofvuil :)

nee, ff serieus maar wat is daar zo erg aan dan?

Bl44t44p
14 december 2005, 12:30
naast de kwestie, doch: wie legt er zen gitaar nu buiten op de koer om fucking foto's te trekken...djeezes, sicko :sneaky:

Boeiend, het ziet er niet zo lief uit, maar zolang je hem rustig neer legt en ook weer rustig oppakt is de kans op beschadigingen nihil. Sterker nog, het maakt dan geen drol uit of je hem op een vloerkleed of buiten neer legt.

Nickname
14 december 2005, 12:39
naast de kwestie, doch: wie legt er zen gitaar nu buiten op de koer om fucking foto's te trekken...djeezes, sicko :sneaky:

Boeiend, het ziet er niet zo lief uit, maar zolang je hem rustig neer legt en ook weer rustig oppakt is de kans op beschadigingen nihil. Sterker nog, het maakt dan geen drol uit of je hem op een vloerkleed of buiten neer legt.

Dat is niet waar he :wink: buiten kunnen er scherpe steentjes enzo liggen die nog wel eens een krasje kunnen maken.. en oeh.. de kou is natuurlijk ook niet goed he :-D haha

Nickname
14 december 2005, 12:40
naast de kwestie, doch: wie legt er zen gitaar nu buiten op de koer om fucking foto's te trekken...djeezes, sicko :sneaky:

Boeiend, het ziet er niet zo lief uit, maar zolang je hem rustig neer legt en ook weer rustig oppakt is de kans op beschadigingen nihil. Sterker nog, het maakt dan geen drol uit of je hem op een vloerkleed of buiten neer legt.

Dat is niet waar he :wink: buiten kunnen er scherpe steentjes enzo liggen die nog wel eens een krasje kunnen maken.. en oeh.. de kou is natuurlijk ook niet goed he :-D haha

Kim Wilson
14 december 2005, 13:27
naast de kwestie, doch: wie legt er zen gitaar nu buiten op de koer om fucking foto's te trekken...djeezes, sicko :sneaky:

Boeiend, het ziet er niet zo lief uit, maar zolang je hem rustig neer legt en ook weer rustig oppakt is de kans op beschadigingen nihil. Sterker nog, het maakt dan geen drol uit of je hem op een vloerkleed of buiten neer legt.

Dat is niet waar he :wink: buiten kunnen er scherpe steentjes enzo liggen die nog wel eens een krasje kunnen maken.. en oeh.. de kou is natuurlijk ook niet goed he :-D haha
Oei, een krasje! :o



Stelletje sissies, het gaat om een gitaar hoor! Zolang je hem niet op de grond gooit is er niks aan de hand. Die van mij heeft ook wel fikse deuken, maar daar wordt ie echt niet minder van. Moet je kijken met wat voor horkegitaar Stevie Ray Vaughan op het laatst mee stond te spelen!


Krasjes... Tssss... :-?

Braindead
14 december 2005, 13:42
Het mag dan zo zijn dat je het niet erg vind als je gitaar een paar krasjes oploopt van het op de stenen leggen.. maar hoe weet je nou of de toekomstige koper er ook zo over denkt.

Het staat gewoon niet erg netjes. LAten we het daar op houden. Als buitenstaander krijg je dan toch ook al een beeld over hoe iemand er mee om gesprongen is.

goeroezeboe
14 december 2005, 13:50
vaak worden verkoopsfoto's genomen op ongewone of unieke plaatsen (in de tuin, in de zetel, ...) om duidelijk te maken dat het een zelfgenomen foto is en dus niet van het internet geplukt.
Deze arme jong heeft waarschijnlijk geen tuin en in zijn zetel zat al een enorme Vlaamse reuzehamster, dus heeft heeft hij zijn foto maar op de oprit van zijn garage genomen.
Als hij dat voorzichtig gedaan heeft, zie ik niet in hoe je daar je gitaar mee kan beschadigen.

license to kill
14 december 2005, 15:05
er ligt een geel doekje onder :razz: en BTW, shieke gitaar hoor

Kim Wilson
14 december 2005, 15:19
Het mag dan zo zijn dat je het niet erg vind als je gitaar een paar krasjes oploopt van het op de stenen leggen.. maar hoe weet je nou of de toekomstige koper er ook zo over denkt.

Het staat gewoon niet erg netjes. LAten we het daar op houden. Als buitenstaander krijg je dan toch ook al een beeld over hoe iemand er mee om gesprongen is.
Die is er niet. Ik heb mijn gitaar iig niet voor een ander, maar voor mezelf. En een gitaar mag best een plekje hebben IMO. Als ie goed is, dan is er zuinig genoeg mee omgesprongen.

guitardude
14 december 2005, 18:05
Hee, ineens allemaal reacties. :)
bijna allemaal offtopic maar goed :D
Ik heb overigens deze gitaar toch maar aan me voorbij laten gaan. Ik ga binnenkort eens de 2dehands afdeling van feedback bekijken. :)