PDA

View Full Version : betalen op marktplaats.nl ? ? ??



skabouter
2 oktober 2002, 00:28
hoi, ik heb al verschillende dingen op marktplaats.nl nl gezet.

als je zelf een advertentie plaats dan is de regel: is je product duurder dan 200 euro, dan betaal je 6 euro, voor de plaatsing. beneden 200 is gratis.

ok, vink een prima regeling.

maar er staat ook (als je in het memuutje op info klinkt, bij de optie "duurder"dan 200.)
dat dit ook geld als je iets zoekt met een waarde > 200 euro.

dit snap ik niet. ik wil namelijk graag de advertentie plaatsen : GEZOCHT, BOSS GT-6.

en wat als ik bij prijs nou gewoon neer zet: komen we wel uit. wie bepaalt er dan of de boss gt6 >/< dan 200 waard is.
maar moet ik hier dan 6 euro voor betalen (aangezien de boss gt-6 dat in bijna 3voud waard is.)

maar das wel heel schraal, als je alleen maar opzoek bent naar. wie heeft hier ervaring mee, en moet ik die 6 euro gewoon betalen als ik die advertentie wil plaatsen ? ?

blimb
2 oktober 2002, 00:58
hmm das wel vreemd maar is er niet een info@marktplaats.nl ding ... zeg maar

ik zou het verder ook niet weten :smile:

sKa3
2 oktober 2002, 08:21
Zet gewoon bij de prijs "daar komen we wel uit" of "zien we wel" ofzo. Maakt toch niks uit. Die gasten bij marktplaats zullen niet weten dat dat ding duurder is dan 200 euro. Als iemand zo'n boss gt-6 heeft mailt die jou gewoon en spreek je een prijs af. Je laat nu alleen nog maar weten dat je er eentje zoekt, nog niet wat je er voor zou betalen.

Ray
2 oktober 2002, 09:02
Of je plaatst gewoon op gitaarmarkt.nl?

Marc Oblivian
2 oktober 2002, 12:08
Je moet gewoon je advertentie plaatsen en die 6 Euro niet betalen.
Als de marktmeester (ja zo heet 'ie echt) dan vindt dat je die 6 Eurootjes toch moet ophoesten (omdat het produkt in zijn ogen meer dan 200 E waard is) dan krijg je vanzelf bericht en moet je alsnog over de brug komen.
Tenminste zo is het bij mij ook gegaan...

skabouter
2 oktober 2002, 13:51
ik ben het eens met ska3. dat was ik ook van plan. maar ik wou gewoon ff weten wat jullie er van dachten.

kijk, als ik illegaal doe, dan moet ik naar de gevangenis. en dat wil ik niet zo graag.

nouja, ik plaats um gewoon !

poeyerke
2 oktober 2002, 13:54
Ik denk niet dat je voor die 6 euro naar de gevangenis hoeft. Je zult hoogstens een maitje krijgen van de beheerder.
Die leg je dan haarfijn uit dat je de GT-6 voor minder hebt gekocht, of je laat hem gewoon niet weten dat je er een hebt gekocht en laat de advertentie gewoon staan.

signsofzodiac
2 oktober 2002, 13:58
Die marktmeester bepaald zelf of iets duurder is dan 200 euro. Heb ooit mijn amp er op gezet met boodschap: komen we wel uit. En toen werd mij vriendelijk gevraagd om ff 6 euro te betalen.

g-love
2 oktober 2002, 15:49
heeft zo'n marktmeester niks zinnigers te doen een hele dag! bijvoorbeeld advertenties er af halen die niet meer relevant zijn!!!!!

Ic3gl0vE
3 oktober 2002, 17:22
oude advertenties worden vanzelf verwijderd
als de marktmeester vindt dat je stuff"teveel" waard is wordt het ook verwijderd
als je iets verkoopt voor 199,- wordt het vaak OOK verwijdert! homo's!

maar gelukkig hebben we de gitaarmarkt nog :smile:

Arthur
3 oktober 2002, 20:30
waarom deze discussie als er bovenin deze pagina een link naar GitaarMarkt staat?

skabouter
4 oktober 2002, 00:09
omdat ik de advertentie gewoon op zoveel mogelijk plaatsen wil hangen. des te meer reacties zou je denken. maar dat valt bar tegen tot nu toe. NIEMAND wil een boss GT-6 wegdoen. nouja, gelijk hebben ze. dan zal ik um maar nieuw moeten kopen.

en mijn zoom 4040 voor 150 euro wil ook niemand kopen. sniksnik.. :sad:

Marc Oblivian
4 oktober 2002, 08:36
Op 2002-10-02 13:58, schreef signsofzodiac:
Die marktmeester bepaald zelf of iets duurder is dan 200 euro. Heb ooit mijn amp er op gezet met boodschap: komen we wel uit. En toen werd mij vriendelijk gevraagd om ff 6 euro te betalen.


Ja...dat zei ik toch! (hehe)

skabouter
4 oktober 2002, 14:25
whaha, ik had mun advertentie dus op marktplaats gezet. ik zoek een boss gt-6 staat erin.
ik had geen 6 euro betaald.

nu kreeg ik net een mailtje van DE "marktmeester" dat dit niet kan, en dat ik moet betalen, of dat de advertentie het anders niet doet. tja.... ik ga nix betalen.

pech gehad. of nouja.. toch 3 dagen gratis geadverteerd voor ie erachterkwam.

mzzl !