PDA

View Full Version : na 2.5 maand...



davidof
11 december 2005, 13:09
toen speelde ik twee en eenhalf maand gitaar :) spijtig van die fouten:( nu kan ik hem perfect "zonder lessen"
http://media.putfile.com/nothingelsemattersikke

davidof
11 december 2005, 14:47
commentaar pls :roll: :lol:

Gert-Jan
11 december 2005, 15:22
Heel knap.

Bl44t44p
11 december 2005, 16:47
Ten eerste, wacht langer dan 2 uur met vragen om commentaar.

Dan, afgezien van de keuze van je nummer (maargoed je bent pas begonnen ;)), doe je het niet slecht voor iemand die 2.5 maand gitaar speelt. Jammer van die foutjes, focus daar even op en probeer die stukjes gewoon soepel te krijgen. Ook de overgangen tussen verschillende delen, zodat het wat vloeiender overloopt. Die slide naar die harmonics was wat mij betreft ook wat misplaatst, til liever je vinger even op. Probeer verder meer accenten te leggen (vooral als je met je vingers speelt) om sommige stukjes er wat meer uit te laten komen (bijv. die apreggio's van E-D-C of welke akkoorden het ook moge zijn). :)

Succes ermee!

davidof
11 december 2005, 17:41
ok, thx :)

ijzerbroot1
12 december 2005, 09:27
Voor 2,5 maand gitaar spelen lang niet slecht hoor, daar kun je trots op zijn. Gewoon doorgaan en dit bewaren, dan hoor jezelf hoe je vooruit gaat en dat streelt altijd het ego.

Don Capo
14 december 2005, 08:23
nu kan ik hem perfect "zonder lessen"


Speel dat dan in!! :razz:


Nee hoor respect! Speelde deze na tweeenhalve maand nog lang niet zo goed als jij, hoewel Nothing else matters ook het aller eerste nummer was dat ik leerde spelen. Keep up the good work.

Don Capo
14 december 2005, 08:24
nu kan ik hem perfect "zonder lessen"


Speel dat dan in!! :razz:


Nee hoor respect! Speelde deze na tweeenhalve maand nog lang niet zo goed als jij, hoewel Nothing else matters ook het aller eerste nummer was dat ik leerde spelen. Keep up the good work.

timlawson
15 december 2005, 15:21
je lage E moet IETSJE lager gestemt zijn.......krijg er kippevel van...zit in de lucht die E knop omlaag te draaien hier haha, hebben meer mensen daar last van :P

davidof
15 december 2005, 16:45
ik zal ze proberen gelijk zetten met http://www.8notes.com/guitar_tuner/

heavy-metal-thunder
19 december 2005, 13:12
je lage E moet IETSJE lager gestemt zijn.......krijg er kippevel van...zit in de lucht die E knop omlaag te draaien hier haha, hebben meer mensen daar last van :P

'k heb nog niet geluisterd, maar ik heb op dit moment meer last van "gestemT" ... mijn eten wil juist terug in mijn brooddoos springen

Sorry voor deze banale opmerking, maar 'k ben een kommaneuker.

heavy-metal-thunder
19 december 2005, 13:12
je lage E moet IETSJE lager gestemt zijn.......krijg er kippevel van...zit in de lucht die E knop omlaag te draaien hier haha, hebben meer mensen daar last van :P

'k heb nog niet geluisterd, maar ik heb op dit moment meer last van "gestemT" ... mijn eten wil juist terug in mijn brooddoos springen

Sorry voor deze banale opmerking, maar 'k ben een kommaneuker.

heavy-metal-thunder
19 december 2005, 13:13
je lage E moet IETSJE lager gestemt zijn.......krijg er kippevel van...zit in de lucht die E knop omlaag te draaien hier haha, hebben meer mensen daar last van :P

'k heb nog niet geluisterd, maar ik heb op dit moment meer last van "gestemT" ... mijn eten wil juist terug in mijn brooddoos springen

Sorry voor deze banale opmerking, maar 'k ben een kommaneuker.