PDA

View Full Version : Fender Jag-Stang



Bobbel
11 december 2005, 00:52
test...

Bobbel
11 december 2005, 00:53
Hey,

Nou dit ziet er waarschijnlijk raar uit voor jullie, maar ik kijk nu weer naar een Jag-Stang. Ik vind het zonde van mijn geld op zo'n dure LP te kopen.

Dus daarvoor zoek ik een Jag-Stang in het blauw. Het is niet dat ik zo'n grote fan ben van Kurt Cobain, maar ik heb al eerder zo'n gitaar gehad, maar met mijn zatte kop heb ik die verkocht... HELAAS! Want dat ding klinkt en speelt als een dijk echt niet normaal. Maar het lijkt wel of die dingen opeens zijn verdwenen, ik kan ze nergens vinden (in redelijk tot goede staat). Weet iemand waar ik zo'n kreng nog kan vinden?

Alvast heel erg hartelijk bedankt!

Jax
11 december 2005, 08:44
Tweedehands zeker wel te vinden:

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/elektrische-gitaar/10796853-fender-jag-stang-fiesta-rood.html?q=jagstang

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstrumenten_gitaren_elektrisch/13958965.html?return=eJwlyuEKwiAUhuF7GWw%2FdboxTJF Rd3KoMU3TwzzQKrr3HP17n48PtNAfr3tTtJAn3ZQFtqszjgg15 yHjktgDtkAYAaiwFPn%2FwtDhvEcrulux4dkO5zushSCt7XChX C1qRKrx9njkfmyyF6M69KoalZzUVJWLr5QdWtGY7w8cFC3B&df=1

Maar je wilde eerst een Gibson LP Std, en besluit nu maar voor een jagstang te gaan??? :o

Pat85
11 december 2005, 10:49
:-D het is inderdaad een heerlijke gitaar, ik hem hem zelf in het Fiesta Red, maar heb ook ondervonden dat de Sonic Blue uitvoering nergens meer nieuw te krijgen is. Komt waarschijnlijk omdat ze niet meer geproduceert/geexporteerd worden vanuit japan dit jaar ofzo.

succes met je zoektocht!

Bobbel
11 december 2005, 17:02
ze worden uberhaupt niet meer gemaakt... :cry:

gloria
11 december 2005, 19:32
...en net daaaarom ben ik nooit van plan geweest men jagstang te verkopen :D
Alhoewel ik hem volledig naar de kloten heb gehaald, speelt ie nog héél lekker :) in Gent staat er denk een een blauwtje, maar ja, Gent - Nederland...

Sliver
11 december 2005, 19:53
jaguars blijven toch beter

robzilla
11 december 2005, 20:07
Fender Custom Shop misschien?

biels
11 december 2005, 20:11
volgens mij stond bij tonika een jag-stang...
www.tonika.nl

Bobbel
11 december 2005, 23:19
staan geile fenders tussen, maar helaas geen jag-stang... sliver ik weet dat jaguars beter zijn, maar ik heb al een usa jaguar, dus dan ga je naar het broertje kijken... hoewel ik de jag-stang lekkerder vind spelen dan een jaguar

Sliver
12 december 2005, 10:33
owja, das waar ook, jij had zo'n sunburst he? stoer ding 8-) Anders laat je er een bouwen, zal ws met specificaties van een echte jag-stang als uitgangspunt niet te duur zijn toch? En dan in t zwart zoals die van gloria of honeyburst ofzo + betere elementen, brug, enz......Heb je wel wat aparts.

Bobbel
12 december 2005, 15:54
aaahhh dat is te veel gezeik voor mij... gewoon de jag-stang zoals ie hoort met die geile mustang brug...

JorienR
15 december 2005, 19:29
Oo, de Jagstang is zó geweldig! Ik zou er heel graag een willen hebben. Maar helaas, zo ver rijkt mijn budget niet ;)
Geweldig dat Kurt Cobain 'm ontworpen heeft

amon
15 december 2005, 21:20
Hmm, ik heb niets tegen Kurt (ben/was redelijke fan), maar los daarvan: ik vind het echt gruwelijk lelijke gitaren. Maargoed, ik heb er ook nog nooit eentje in het echt gezien of ook maar bespeeld, misschien veranderd mijn mening dan meteen. Ik zit trouwens wel nu even te gassen op een Mustang, ipv een strat... hmmm.... :razz: Hummertje in de brug en hoppa.

Maar jag-stangs, ik weet het niet, als ik zo al die plaatjes bekijk is het enige dat ik er mooi aan vind de headstock... :D

gloria
16 december 2005, 01:07
dat is ook zo :D
Zeg weet er iemand toevallig waar je mosrite-kopiën kan kopen tegen een zacht prijsje? :oops: