PDA

View Full Version : nocki's nieuwe head... de ideale punk amp...



Nocki
1 oktober 2002, 21:42
hee allemaal...
ik heb een oude combo uit elkaar gesploopt... (rot speaker...)
en van de amp een head gemaakt (oud hout oude verf... dus troep...)

op mn 4 x 12 gezet en nu eheb ik dus de iedeaale puin/punk versterker... gna gna gna...

dus iedereen die een punk amp zoekt... hij is te koop voor 999Euro... gna gna..

Nocki

http://members.lycos.nl/nocki/nocki

Dude
1 oktober 2002, 21:52
hmmm wil je hem ruilen met mijn nieuwe (oude) JCM800.... ??

de flightcase krijg je erbij kadoo.,...

Bins
1 oktober 2002, 22:01
:grin: Ziet er cool uit Nocki!
(als je er een of ander vaag import/boutique verhaal bijverzint kan je em vast wel aan een ignoramus verkopen voor vette cash....:wink:)

Nocki
2 oktober 2002, 07:58
ok....


Dit is een oude Punk amp. nog in het bezit geweest van de gitaris van de Dead Kennedys en te horen op het album fresh fruit for rotting vegetables.
de intro van holiday in cambodja is het geluid van dit ampje. ( voor iedereen di dit gelooft... deze amp klijk geweldig met een epiphone of een ibanez)
hij is volledig in nieuwstaat en ik zou er 1900 Euro voor willen hebben, ruilen met een JCM800 is altijd mogelijk maar een recto top zou ook wel redelijk leuk zijn. in beide gevallen ga ik er op achter uit.

in 1980 is deze amp verkocht aan de gitarist van Exploited vanwege de aangepaste od channel zodat je het authentieke Troops of tommorow geluid hebt...

Begin maar met bieden.... :smile:

nocki

signsofzodiac
2 oktober 2002, 14:06
Dat is het meest indrukwekkende topje dat ik ooit heb gezien.... :smile:!!!! Wil je ruilen voor een Engl Savage SE?

Nocki
2 oktober 2002, 20:06
tja tja... ik weet niet hoor... Engl is wel goed maar deze amp.... ai...

nee ik wacht nog even een beter aanbod af. maar bedankt.... :smile:

Ic3gl0vE
2 oktober 2002, 23:05
:lol: wel mooi compacte head hoor
weer eens wat anders dan dat lompe rack

Dude
2 oktober 2002, 23:49
ok laatste bod, ik ruil hem tegen mijn JCM800 + 1960 greenback cab + les paul studio uit 2001.... + mijn flatje

Nocki
3 oktober 2002, 08:22
is het een kraakpand of moet ik dan huur betalen????

Nocki