PDA

View Full Version : De nieuwe site van Engl is online!



LordRiffenstein
10 december 2005, 11:32
http://www.engl-amps.com/

DREAMMACHINE
10 december 2005, 12:27
nette site hoor, less is more iig!..lekker overzichtelijk

Negative K3 fan
10 december 2005, 13:15
goede site

Bl44t44p
10 december 2005, 14:33
Ahhh beter :cool: Mooie site, verbeterde productinfo, ook tof die nieuwe foto's enzo. Jammer dat het nog niet helemaal compleet is (ontbrekende links en waar zijn de Screamer en Thunder combo heen?) maar dat komt nog wel :)

AART
10 december 2005, 14:56
ziet er goed uit

kokeleko
10 december 2005, 17:42
Als Steve Morse die Engls straks weer dumpt moeten ze het weer aanpassen :D

vinni
10 december 2005, 18:20
De ENGL E570 is wel gegroeid in gewicht zeg!

De manual zegt 8 kg....de site 15 :-D !

Ach.....het is wel verbeterd.

Vinni

Fuhgawz
10 december 2005, 20:26
Mmm... het valt me op dat de Screamer en Thunder combo niet op de nieuwe site staan. Bouwen ze die soms niet meer of zo?

Wormaap
11 december 2005, 01:07
Jammer dat er nog veel niet werkt, maar verder best'n OK'e site :)

Deftonic
11 december 2005, 05:14
gasten.. ik weet niet of jullie deze site kennen.. bestwel handige site als je naar ENGL zooi wilt gaan luisteren.. ooit ga ik een ENGL kopen.. :p

http://www.rocksolidamps.com/main.php

Deftonic
11 december 2005, 05:14
gasten.. ik weet niet of jullie deze site kennen.. bestwel handige site als je naar ENGL zooi wilt gaan luisteren.. ooit ga ik een ENGL kopen.. :p

http://www.rocksolidamps.com/main.php

ieme
12 december 2005, 18:24
Ik begin steeds meer gas/bewondering/wardering voor de engl versterkers te krijgen...

mooie site!

ieme

Wormaap
12 december 2005, 18:31
Ik begin steeds meer gas/bewondering/wardering voor de engl versterkers te krijgen...

mooie site!

ieme
*Slispelende, enge stem*
Joooooiiiiin ussssss. Feeeeel the poweerrrrr.

ieme
12 december 2005, 18:32
Ik begin steeds meer gas/bewondering/wardering voor de engl versterkers te krijgen...

mooie site!

ieme
*Slispelende, enge stem*
Joooooiiiiin ussssss. Feeeeel the poweerrrrr.

die heb ik gister uit een Uberschall en Triple recto gehoord, was erg impressed....

Riffcrusher
12 december 2005, 21:24
Hehe... Een Uberschall klinkt inderdaad erg lekkerrrrrrrrr.... Ik deed er mijn Triple Recto voor weg.
En een VHT Ultralead is ook niet te versmaden...
(Even pochen mag wel hé ? Heheh...)

Lordriff: die site van Engl mag er zijn dude ! Mooi !!!!!
En prachtige amps die ook nog eens klinken als een dijk !
(Niet dat ik weet hoe een dijk klinkt hoor, maar kom... LOL !!!)

Cheers !
Jo D.[/url]

Riffcrusher
12 december 2005, 21:25
Hehe... Een Uberschall klinkt inderdaad erg lekkerrrrrrrrr.... Ik deed er mijn Triple Recto voor weg.
En een VHT Ultralead is ook niet te versmaden...
(Even pochen mag wel hé ? Heheh...)

Lordriff: die site van Engl mag er zijn dude ! Mooi !!!!!
En prachtige amps die ook nog eens klinken als een dijk !
(Niet dat ik weet hoe een dijk klinkt hoor, maar kom... LOL !!!)

Cheers !
Jo D.[/url]

Riffcrusher
12 december 2005, 21:25
Hehe... Een Uberschall klinkt inderdaad erg lekkerrrrrrrrr.... Ik deed er mijn Triple Recto voor weg.
En een VHT Ultralead is ook niet te versmaden...
(Even pochen mag wel hé ? Heheh...)

Lordriff: die site van Engl mag er zijn dude ! Mooi !!!!!
En prachtige amps die ook nog eens klinken als een dijk !
(Niet dat ik weet hoe een dijk klinkt hoor, maar kom... LOL !!!)

Cheers !
Jo D.[/url]

ieme
13 december 2005, 10:12
Hehe... Een Uberschall klinkt inderdaad erg lekkerrrrrrrrr.... Ik deed er mijn Triple Recto voor weg.
En een VHT Ultralead is ook niet te versmaden...
(Even pochen mag wel hé ? Heheh...)

Cheers !
Jo D.[/url]

beetje erg offtopic maar riffcrush, van mij mag je wel ff een setup pic posten!

soup
13 december 2005, 21:21
Nu er toch een engl topic is , ik ga binnenkort een nieuwe amp kopen en ga zeker de engl screamer testen maar is er voor deze prijs iets beters ,de stijl die ik speel is rock,hardrock,nu-metal en wat psychedelic/ post rock achtig spul.

Al de dingen die ik er al heb over gelezen zijn positief,dus all-round ampje of moet ik naar iets anders kijken?!

edit: als ik de screamer koop is het dan ook niet het beste dat ik een footswitch koop van ENGL en welke dan precies?!

Bl44t44p
13 december 2005, 22:30
Wat mij betreft is die Screamer die meerprijs t.o.v. de Thunder 50 niet waard. Maarja, thats me ;) Ik ben natuurlijk al tevreden genoeg met mijn Thunder (http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=66247), maargoed ik vind gewoon dat die andere kanalen op de Screamer vrij kut klinken waar je ook echt geen ruk aan hebt. Met de Thunder (en evt een booster/watjeookwil) ervoor krijg je minstens zo een breed spectrum aan geluiden.

Mocht je het toch doen ;), dan raad ik je wel aan die Z-5 footswitch te kopen omdat je daarmee toch het gemakkelijkst tussen alle kanalen en functies kunt schakelen :)

soup
14 december 2005, 16:36
Maar opzich is er dus niet echt een klank verschil zeg je ?? Ik heb zelf een boss gt-6 en wil daar ook nog wat effecten van gebruiken en zelf dacht ik ook als ik nu de thunder koop hou ik 400euro over en kan ik dat weer aan m'n binnenkort komende gitaar uitgeven!!

Bl44t44p
14 december 2005, 20:03
Ja nouja, dat is maar wat ik vind hoor ;) Als ik jou was zou ik ze gewoon eens 1 op 1 testen in de winkel :)